marți, 1 decembrie 2009

m-a atins...si m-a schimbat....

Ieri s-a schimbat ceva!
De ieri vad din alta perspectiva tot...Ii multumesc Lui Dumnezeu ca hotaraste sa-mi vorbeasca cum considera...si daca prin Mihai alege,sa continua sa o faca!
Ieri mi-am luat zi libera...ieri m-am aruncat pe mine intr-un baldachin si m am lasat sa gandesc...si sa simt...mai mult sa simt...
Acum doua seri Mihai a hotarat sa ma faca sa vad cum este sfarsitul...a venit ca un hot la miezul noptii,asa cum i-am cerut si mi-a pus viata in ordine...din nou....
M-am simtit protejata din nou...am simtit ca pentru el nu mai conteaza nimic acum decat sa indrume...si o face cum stie mai bine...
Cred ca ma cunoste mai bine ca oricine,de a ales sa imi vorbeasca asa...cred ca stie ca doar asa ma trezesc...
Simt ca acum traieste undeva in interiorul meu si ma face sa cresc si sa traiesc asa cum e bine,sa traiesc frumos fara dorinta de razbunare,fara satisfactie,fara repulsie,fara regrete..caci el stie...de acolo stie ce e mai bine...EU contez! Sfarsitul conteaza!
Ma simt eliberata acum...nu am stat sa rumeg suficient experienta traita acum cateva seri,dar ieri vorbind cu el si cu Izabela....ochii sau deschis....
Se zice ca inima este cel mai important si puternic muschi....acest muschi a fost atins...
Aseara m-am reintalnit cu el...
Simt ca pot sa imi pun in ordine tot cand sunt la el...reintalnirea a fost puterica si revelatoare....l-am simtit cum imi invada inima si creierul...cum ma invada pur si simplu...mi-a parut rau ca am plecat si l-am lasat singur,dar stiu ca intelege...
Priveste acum prin ochii mei...si ma bucur ca o face...simt ca sunt in cele mai bune maini,caci Mihai traia frumos...
PS:Doar daca vezi sfarsitul,te poti schimba! Doar daca esti indrumat si sustinut,te poti schimba!
PS 2: Multumesc "epitafuri" pentru poza!

Niciun comentariu: