marți, 15 decembrie 2009

ramas bun...

Au trecut 23 de zile de pe 23 noiembrie...
Nu stiu de ce simt ca trebuie sa imi dezlipesc cate un deget de pe mana aia rece...asta nu insemna ca il las singur,ci inseamana ca demonstrez schimbarea pe care a facut-o el in mine!
M-am departat de toate lucrurile urate,m-am departat de imaginea dizgratioasa a acelui maistru infect,m-am departat de imaginea penibila a prietenului acelui maistru-acel profesor complexat,m-am departat de aroganta si lacomia acelei directoare adjuncte,m-am departat de acei elevi limitati care l-au judecat,m-am departat de imaginea acelora care il priveau cu suspiciune,nicidecum asa cum ar fi trebuit-simplu.....sunt in pace acum...randul fiecaruia vine..ma intreb doar cu ce plecam de aici?Eu tin in palma un suflet curat,naiv si inocent...lucruri pe care le avea si el acolo undeva adanc...oare ei ce isi tin in palma???
Cu siguranta nu sunt eu cea care ar trebui sa puna lucrurile in ordine pentru el,insa stiu sigur ca eu sunt cea care trebuie sa se elibereze de toate acestea....De ce?Pentru ca il aud cum imi spunea si inca imi spune :"Nu pune nimic la suflet"....
L-am intrebat pe D-zeu daca el chiar aude...daca el chiar mai stie acum....nu am putut sa primesc raspuns,dar am continuat sa vorbesc cu el timp de 2ore....multe lucruri sunt in ordine acum...nu mai am timp de regrete,razbunare si durere...
Cineva mi-a readus aminte azi de taria lui de caracter...am plans de ciuda ca am lasat in umbra pentru un moment ceea ce m-a invatat si am lasat slabiciunea si vulnerabilitatae sa-si faca de cap...
Zambesc cu inima acum...
Recunosc,fara Dumnezeu in astfel de momente nu as fi cunoscut echilibrul....inca ma tarasc cu durerea si probabil o sa o fac toata viata,insa vreau sa invat sa arat,nu doar sa tin in interiorul meu tot ce m-a invatat...si daca o fac bine,Mihai are un merit!
Ma retrag acum,urand de bine....
Timpul e mester mare!!!
Las baloanele sa se ridice spre el acum....

PS:Superbe versuri!!!Ma bucur ca si el le-a stiut!!!!

Niciun comentariu: