luni, 14 decembrie 2009

in ziua ce vine,poate ma vei asculta...

Mi am visat mana pe un pistol..am auzit doar "bum"!!! Un sunet infundat si o persoana la pamant,cu sangele siruind...doar atat..era negru tot....dar era mana mea....apoi fum....
Nu mai stiu daca am avut regrete...stiu doar ca am facut-o...zacea acolo jos si nu imi parea rau...poate eram eliberata acum...a fost pentru el....Dar el?? El ar fi eliberat asa? Este el,de fapt,acum eliberat?
Recunostinta te face sa faci lucruri marete...dragostea te face sa spui lucruri frumoase...
Recitesc ultimul mesaj pe care i l-am trimis...si ii ascult inima,parandu-i rau...ii vad mana care a prins o pe a mea si il aud cum imi spune "Intr-o zi vei intelege...acum nu iti dai seama...Poate o sa-mi treaca vreodata si o sa-ti explic..." si ma aud pe mine,stangace "Constientizez,dar ce pot sa schimb?Daca as putea sa face-o...Poate o sa mi explicati intr-o zi..."
............................................
Ma intreb daca zambea cand auzea melodiile alea sau daca stia ca sunt prezenta acolo cand isi acoperea capul cu sapca aia neagra...ma intreb daca era constient ca am incercat sa il constientizez de prezenta mea acolo prin diferite metode asa cum era a lui aici...
Si din nou il vad intr-o alta ipostaza-"Te-ai schimbat...tu realizezi?Ai crescut sub ochii mei...uite atat de mica erai..." si imi aud vocea tremurand,fara sa il privesc "Oare cu ajutorul cui m-am schimbat?".....il vad zambind mandru....
Astazi i-am auzit vocea de mii de ori,DAR cel mai clar am auzit "Si peretii au urechi....".....aveam doar 16 ani si invatam de la el....si il sorbeam din priviri,cu gura cascata,curgandu-mi saliva ca la cei mici...si cresteam...si invatam....
Scrasnesc din dinti...am vrut sa ies afara si sa arunc de perete oua....sa le vad cum se scurg de peretele ala....nu stiu de ce am ales oul sau daca are practic vreo semnificatie dar am vrut sa arunc la tinta...din doua motive,cred-1.sa mi imaginez ca pot si in realitate sa apas pe tragaci,sa aud "BUM" si sa vad omul cazand si 2.sa arunc si sa ma eliberez..sa pot sa-mi continui drumul...si nu doar verbal....ci cu tot ce sunt!!!
O sa tes o poveste,pana voi reusi sa ma eliberez....

Niciun comentariu: