sâmbătă, 19 decembrie 2009

Ever and eternally for you

Vin din nou in fata ta...vreau doar sa stau in prezenta ta fara sa vorbim...si tac si privesc si pentru o secunda mi-am dorit sa ajung sa te ating...
Cat de privilegiata sunt ca te simt intr-un mod real...cat de privilegiata....
Pastrez asta cu grija....si fac din reintalnirile cu noi o sarbatoare...aranjez cu grija fiecare detaliu...
Ei bine,inca nu m-am hotarat ce rochie sa imi pun si ce tocuri pentru intalnirea asta...si nici sa te intreb nu este o idee buna...se presupune ca trebuie sa te surprind...si caut...
Mi-am amintit de zilele in care iti spuneam ca pentru a doua zi as vrea sa te vad imbracat in pluoverul negru...zambeai doar si stiam ca de cate ori o faci,o sa te vad cu pluoverul acela....
Zambeam si eu...parca te vedeam pregatindu-ti hainele tinand cont de parerea mea...te vedeam imbracandu-te,anticipandu-mi reactia,zambind naiv si rusinos...
...................
"Daca tii la mine catusi de putin,te duci la ore..."....ce modalitate copilareasca sa ma faca sa inteleg....si totusi isi dorea sincer sa o fac...pentru binele meu....
...................
NU avea incredere in mine si totusi ma lasa aproape...l-am ranit,fara sa vreau,dar a continuat sa ma tina de mana...o facea cu grija,desi uneori avea nevoie de momentele lui...singur...
Nu isi batea capul sa imi explice...rare ori o facea...nu pierdea timpul cu asa ceva..trebuia sa fiu iute si in urma lui doar cu o secunda...
Dar el stia mai inainte sa spun ceva...stia...sper ca nu s-a lasat influentat de aparente nici o secunda...
O alta zi plina de amintiri..abea o astept pe urmatoarea!

Un comentariu:

Anonim spunea...

f frumos:) chiar imi place..felicitari