duminică, 20 decembrie 2009

puterea de a visa

Astazi am fost de servici...am stat pe scaunul ala de la 7:30 pana la 8:15 pana a intrat el..i am auzit vocea si inima imi batea atat de puternic incat imi zguduia intregul corp...
Inainta greoi zambind...
S-a apropiat si m-a intrebat ce miroase asa? Era spray-ul meu de corp cu aroma de struguri...i l-am aratat si l-am intrebat daca vrea sa-i pulverizez si lui pe palma...dupa cateva secunde il vad fugind realmenete in secretariat razand,spunandu-mi ca nu vrea...in acest timp fugeam dupa el razand(mai rau ca el)de simplu fapt ca am avut ocazia sa il vad fugind pentru prima oara...fugind!!!
..................
Aseara ningea atat de frumos...vroiam sa ma intind pe zapada pentru cateva momente...eram invadata de el...si ma bucuram de asta....
..................
Astept ziua de maine cu aceeasi nerabdare!!
PS:Am puterea de a visa!!!

Niciun comentariu: