vineri, 18 decembrie 2009

ce faci cu ce primesti?

Am primit ceva...
Am primit ceva si,asa cum am invatat,urmatorul pas este:ce fac cu ce am primit?
Este ceva pretios pentru mine si ceva ce simt ca necesita o abordare sensibila...si uite cum,reusesc sa tin in frau si superficialitatea cu ocazia asta..;)
Nu stiu de ce simt ca asa pot sa repar,fata de mine,greselile facute...nu imi mai pun intrebari si nici nu imi mai fac scenarii...vreau sa simt asta...
A stiut el mai bine cam care sunt indatoririle mele...stie ca trebuie sa realizez ca acum este vorba de mine si ca daca mai vreau sa schimb ceva din ce a fost,pot sa incep cu mine...si mi-a dat ocazia...
Mi-e frica sa dau buzna sau sa intru neinvitata...nu stiu cum sa ma port pentru ca inceputurile sunt intotdeuna stangace....dar vreau doar sa las sa curga asta si sa nu devin dependenta...
Sa fie omul o fiinta atat de singura incat sa aibe nevoie de un aliat la tot pasul?? Am fost eu asa obisnuita,rasfata?Sau este o nevoie?
O alta etapa si inca o invatatura-profunzime dar nu durere...profunzime ci multumire...
Cred ca atunci cand o parte din tine este schilodita,viata alege nu sa iti panseze rana,ci sa o sudeze...
Vazul meu este mai acut acum prin umbra ochilor inimii...
...................................
-"Voi fi acolo.."
-"Te rog,ramai aici...!!!"
....................................
Azi dimineata am terminat de "retrait" o poveste...si intreaga zi a fost coplesitoare....multumesc!
PS:Cum sa nu FIU cand,ce traiesc acum,simt ca ma umple?

Niciun comentariu: