marți, 29 decembrie 2009

Mainile mele

S-a urcat curajoasa in masina timpul tinand de mana tot felul de persoane,pe rand...nu cauta sa vada mainile...nu avea un tipar...nu le alegea dupa marime,culoare,forma unghiilor sau bijuterii....le alegea dupa caldura....si a tot tinut maini mari si maini mici in mainie ei....si cand le tinea,le tinea strans....
Ii facea placere sa simt maini calde si le urma din umbra tinandu-si suvitele de par rebele pe fata,acoperindu-i ochii...
Mergea in spatele lor si uneori se ascundea...alteori se impiedica de piciorul celui din fata,dar fiindca se tineau asa de strans de mana,nu cadea...si iubea mainile de care se agata...era fidela manilor ei....
Avea obiceiul sa le miroasa adesea...cand era fericita le saruta si privea in sus asteptand o reactie...rare ori vedea cum cel din fata se intorcea si ii multumea cu o privire...dar era obisnuita doar sa fie purtata,uneori tarata prin lume...si era multumita...alteori obosea,se pierdea si isi aseza capul udand cu lacrimile ei mari mana de care se agata...si cel din fata uneori ii stergea lacrimile alteori o lasa sa si le sterga singura....
Am fost purtata de diferite maini...amprenta lor mi-a ramas inca pe mana...o simt,o vad si sunt recunoscatoare...
....................................................
Imi este teribil de dor de ultima mana calda pe care am strans-o...de ultima mana care nu mi-a dat arma in mana punandu-ma sa numar pana la trei si sa trag,de ultima mana cu adevarat calda,de o mana inteleapta datorita trecerii vremii...de mana lui acum rece....
PS:Am primit insa o mana calda de care stiu ca nu ma voi dezlipi niciodata....MULTAM!

4 comentarii:

Faust spunea...

Iti doresc ca mana aceea calda sa fie mereu acolo!
Iti mai trimit o poezie. Ii apartine Elenei Farago,o poeta care pe vremuri era in manualul de literatura romana!

Iubeste-mi mainile...

Iubeste-mi mainile si ochii
Si iarta-le dac-au fost clipe
In care n-au stiut sa-ti spuna
In care n-au putut sa-ti dea
Atat cat ar fi vrut,
Atat cat poate doru-ti cere
In indoiala
In deznadejdea unei clipe...
Iubeste-mi mainile si ochii.

Si iarta-le nevruta vina
Ca prea tarziu venira-n cale-ti
Si prea curand se duc de tot....

P.S. Anul ce vine cu sanatate !

Unknown spunea...

Imi atingi inima Faust...
Multumesc!

Unknown spunea...

PS: Anul ce vine plin de lumina si pace!!
Te imbratisez!

Faust spunea...

Mai ales LUMINA !