marți, 22 decembrie 2009

Kira

Astazi a fost ziua in care tot s-a derulat in mintea mea mai rapid si mai clar ca niciodata...
Am vazut toti cei 6 ani...fiecare zi,fiecare discutie,fiecare mesaj,fiecare zambet...
Si imi taraiam mainile pe geam ca sa le cuprind mai adanc...zgariam lacom geamul ca sa ajung la ele...
Nu imi ajunge timpul sa descriu fiecare intamplare cu tot cu detaliile despre trairile noastre interioare..ne intelegeam din priviri mai mult...si uneori,el simtea nevoia sa stie sigur, daca ce are este veritabil si rezistent in timp...
I-am explicat de cateva ori ca asa ceva nu se oxideaza..nu are cum...
Eram asa mica in exprimare cu el...paream asa vulnerabila si manjita totodata,la inceputul apropierii noastre...cred ca se amuza teribil de ce traieste...si se bucura atunci cand scoteam din vocabular cuvintele ieftine...
Aseara si azi mi-am lasat inima sa bata si zambetul sa mi persiste pe fata reamintindu mi de el in fiecare zi a nostra...simteam pur si simplu ca este acolo si ca maine daca vreau pot sa ma duc sa-l iau in brate si sa-i amintesc de exprimare mea ieftina si mica de la inceput,pentru a-l face sa rada din nou si sa-mi spuna:"Ai crescut sub ochii mei!"
Si el creste acum in amintirile mele in fiecare zi....si cred ca am inceput sa fiu egoista...nu vreau sa cunoasca toata lumea ce am avut...vreau doar ca ei sa vada ca Mihai a facut sa zambeasca si a zambit si el,Mihai a facut oameni sa cresca si s-a deschis...vreau ca ceilati sa il vada si altfel...asa cum era si cum NU arata niciodata...
Mihai isi permitea sa viseze!!!PS: Secretul: Micul Print de Antoine de Saint Exupery! Multam!
STIU CA ESTI AICI!!! Cine a spus ca ai plecat pe undeva?
Pup barbia Mihai!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca traiesti intr-o realitate proprie si extrem de abstracta. Nu esti singura care il plange , care are amitiri cu el. Iti inchipui ceea ce el nu ar fi fost niciodata! Nu ai de unde cunoaste ce a fost cu adevarat.A fost inainte de toate sot si tata al celor doi copii pe care i-a iubit profund.Are o sotie minunata si nu cred ca merita tot ceea ce faci tu. Pentru tine nu este Mihai! Asa nu ii spuneau, din respect nici cele mai apropiate persoane, cele alaturi de care petrecea uneori jumate dintr-o zi.Ai profitat de el, ti-ai strigat trairile si psihozele (specifice varstei)desi cunosti foarte bine ca iubirea(daca o fi asta!) nu se striga "nu se poarta cu nerusinare". Tu asta faci! Iti porti "durerea" cu nerusinare continuand sa strici totul! daca te doare intr-adevar,rabda in tacere,ca pamantul sa rabzi pentru toate cate le-ai facut, domnisoara Nita!

Unknown spunea...

"Anonim" frumos ar fi fost sa existe si un nume acolo...
Raspund si nu sterg acest comentariu dintr-un motiv simplu...este "realitatea dvs proprie"...
Fiecare persoana cu care a intrat in contact,l-a perceput asa cum a considerat si nu este indicat,chiar nu este,sa intram in polemici despre cum si cat la perceput fiecare...este trist doar...NU este momentul sau NU mai este acum cazul sa fiu trasa la raspundere pentru ce sau cate am facut doamna/domnul meu...importanta este motivatia cu care am facut fiecare lucru si ea a fost vazuta de cine trebuie ;)
Cat despre scrierile mele...cei care pot sa vada profunzimea sunt singura ca nu vor fi deranjati de niste trairi asternute undeva...si aici ma refer la familia Chiraleu..SUNT constienta ca cei trei sunt la fel de cerebrali ca si capul familiei si nu vor arunca cu cuvinte doar pentru ca sunt indurerati...
In plus nu inteleg-nemultumirea este ca i-am spus pe nume sau ca imi etalez in pielea goala sentimentele?? Daca este vorba de prenume...insemana ca aveti o imagine distorsionata despre tot...Incercati sa imi vorbiti de respect...ei bine...el a existat cu prenumele Mihai sau fara...daca este vorba de o refulare impotriva fiintei mele..imi cer scuze,in locul dvs pentru lipsa de echilibru...DAR..fiecare cu varsta lui...mai am pana sa cresc...Kira si-a facut partea fara sa judece..ce bine ar fi daca si ceilalti si-ar face-o fara sa arunce cu noroi in altul doar pentru ca acolo in interior doare...
"Continuand sa strici totul"...ce exact stric acum doamna/domnul meu? Ce? Tare sunt curioasa ce? Parerile oamenilor?Dehhh...am obosit...daca este cineva important acum este doar familia lui..in rest...imi permit sa spun:"Noapte buna voua!!!"

Anonim spunea...

Asta spui mereu-"Trebuie sa cresc!" Draga mea, ai 20 de ani !Cand vei considera ca esti responsabila pentru faptele tale?Ai avut o motivatie pentru tot ceea ce ai facut?Egoismul?Orgoliul?Poti sa iubesti pe cineva in tacere si fara sa ii faci rau!Nu te ascunde in spatele cuvintelor,gandind ca tu ai mereu dreptate, iar ceilalti gresesc!Marile esecuri sunt invelite de multe ori intr-un ambalaj stralucitor.Asa ca draga mea este cazul sa te privesti in oglinda si sa vezi dincolo de imaginea frumoasa pe care ti-o atribui.Spui ca esti fan M.J.,atunci reasculta "Man In The Mirror", o piesa unica pentru profunzimea ei!
Cu drag!
P.S.Pastreaza in suflet pe M.C., undeva intr-un coltisor.Este mai bine decat sa faci parada!Iarta-ma pentru duritatea cuvintelor!

Unknown spunea...

Parerea mea este ca aveti o problema personala cu mine doamna mea...sa va vand un pont:dreptatea este relativa...;)
Se pare ca ma cititi din moment ce stiti si de MJ,dar cred ca o faceti superficial...nu am scris pe acolo cum ca as fi fan...interpretati cum vreti cam tot ce scriu,dar asta este o alta poveste,pentru cei mici ;)
Daca v-am ranit cu ceva doamna mea,imi cer scuze,nu a fost cu intentie..si daca rana aia ramane deschisa,frumos ar fi sa imi vorbiti fata in fata...DAR (!) ma intreb...cu ce v-am gresit de doare asa tare? Sau este doar o incercare esuata de a va exprima parerea?
Cat despre orgoliu si egoism...nu am cunoscut sentimentele astea in ceea ce il priveste pe Mihai...si el stie,de aceea ceea ce tine de Mihai,nu o sa va explic dvs sau altcuiva...Mihai stie!
Nu cred ca v-a lasat pe dvs sa ii rezolvati "problemele" si chiar daca va simtit responsabila pentru ca ati petrecut cu el mai mult de jumate din zi,doamna mea ati cam picat testul. MIHAI NICIOATA NU AR FI VORBIT ASA CHIAR DACA GANDEA ASTA si ma intreb...cu ce motivatie sunt trasa la raspundere acum daca nu este facuta cu blandete?
Nu o sa schimb ceva la mine doar de dragul altcuiva doamna mea...daca dvs sunteti obisnuita sa tineti inauntru durerea,fie..[dar se pare ca nici dvs nu suntei din momente ce inca exista pe aici mici refulari la adresa mea in ceea ce il priveste pe Mihai...serios acum,ganditi-va DE CE ati postat ce ati postat pana acum?...eu sincer nu imi dau seama...]..dar nu mi cereti sa fac acelasi lucru,doar ca sa va simtiti mai bine si sa nu mai vedeti cuvantul "parada" in fata ochilor...nu mi cereti sa fac ceva ce dvs ati face doar pt ca vi se pare de bun augur..cum am mai spus,dreptatea este relativa...depinde cum priveste fiecare...
PS:Il pastrez pe Mihai acolo unde simt...si daca simt nevoia sa il pictez pe o cladire o voi face si daca simt nevoia sa-l pun intr-un colt o voi face...
PS:Haideti sa incetam "parada" reply-urilor,bine? Am inteles mesajul dvs dar nu am cum sa va ajut! Si daca dvs considerati ca pe mine ma ajut astfel...grija imi port si singura,multumesc...doar facandu-ma cenusa invat...
PS:"Cand cresc?"...ei bine,doamna mea..toata viata cresti si inveti...numai priviti in jur..cand intalnesti tot felul de oameni [ca si in cazul de fata] asta faci:cresti si inveti...
Sarbatori fericite!!!

Unknown spunea...

PS:Se pare ca inca se vrea sa se faca din Mihai un subiect care sa trambite in tot liceul...oameni buni..vedeti-va de treaba dvs si purtati-va viata,poate mizerabila,in spate,fara sa ii deranjati pe ceilalti!
Va chinuiti prea mult sa intelegeti ceea ce nu poate fi inteles de "papagali..."
............................
Si uite asa reapare dorinta de razbunare la adresa unor nefericiti,al caror rand o sa vina mai devreme sau mai tarziu...