duminică, 29 noiembrie 2009

si a mai trecut o alta zi....

Simt ca am nevoie de o pauza...
Vreau sa ma dezbrac de durere si sa o agat in cuier...
O sa mi cumpar un fular alb...el avea unul....ma voi imbraca numai cu acela...asa durerea va fi mai linistitoare....
In fiecare dimineata ma trezesc cu aceeasi gust amar si cu acelasi gat uscat...cred ca il stig intreaga noapte...ma aude oare?
Ieri i-am facut o vizita...stand de vorba am mai aflat unele lucruri despre el...e placut sa il cunosc....si ii multumesc ca imi da ocazia asta...
O sa ii spun in fiecare zi ce inseamna pentru mine...vreau sa stie ca nu m-a dezamagit si ca tot ceea ce a facut si reprezinta el,pentru mine este o alta cale de cunoastere,o alta cale de crestere....
Multumesc ca esti aici sa ma tii de mana si sa ma cizelezi....inca o faci....si stii asta...ai fost martor la schimbarile prin care am trecut si le-ai observat dar nu ti-ai cerut niciodata meritele...pentru asta existi aici in inima mea!!!!

Niciun comentariu: