luni, 21 decembrie 2009

retraind trecutul

In fiecare dimineata la 4:30 trec pe langa el...
E singur acolo dar puternic...intunericul acela si gandul ca este acolo,ma face sa-l vad puternic...infrunta intunericul de unul singur....
Suntem pe holul de la parter..il vad si imi aduc aminte de "citatia" trimisa acasa,care urmarea sa-mi antetioneze familia ca situatia mea la sport este neclara si ca este posibil sa raman cu media neincheiata...
Prima reactie cand mama mi-a intins foaia,m-am uitat la semnatura...ma asteptam sa fie a directoarei adjuncte din vremea respectiva,dar ghici ce? Era a lui...am ras teribil...stiam ce o sa fac si stiam ca se va scuza...
Intalnirea de pe hol a fost scurta si amuzanta asa cum am si anticipat...
"A,si inca ceva...Cine a semnat acea "citatie" cum ca as ramane cu situatia neinchiata la sport si i-a trimis-o mamei?"
"Nu eu!"
CE MA?? :))):))):)))
E semnatura lui acolo? :))))
Am ras amandoi mai apoi....saracuta mama era deja obisnuita cu mine....am ras amandoi pe moment dar eu am vazut dincolo de asta...am vazut rusinea,corectitudinea si motivatia lui sincera...
..............................................
Cred ca un alt motiv pentru care a vrut sa ma pastreze aproape de el [pe langa dorinta de ajutor]a fost acela ca il faceam sa zambeasca...fie radea de naivitatea mea fie zambea ca reuseam sa-l surprind...
"Buna ziua! In cca.3min,Jieanu Irina Gabriela de al Politia Capitalei va va deranja cu un telefon.Sunteti acuzat cum ca ati parasit tara fara sa anuntati si i-ati facut pe cei care tin la dvs sa va duca dorul.A trecut 2min..mai trece unul si...SUNA"
Si nu dupa mult timp l-am sunat..radea cat il tinea gura...i s-a parut lui asa interesant mesajul incat a preferat sa-si petreaca timpul vorbind cu mine la telefon,desi avea ceva treaba...si am ras impreuna si am imparatsit impreuna...si cresteam tinand la el tot mai mult...
Vreau sa ma mai tina in brate si sa ma mai tachineze!!! Vreau atat,atat de tare!!!

Niciun comentariu: