sâmbătă, 28 noiembrie 2009

suflete schilodite

In fiecare dimineata ma trezesc cu aceeasi durere....
In fiecare zi mi se spune ca asta este mersul lucrurilor,ca asta e viata..in fiecare zi mi se spune sa fiu tare,in fiecare zi mi se ofera prietenii si un umar pe care sa imi plec capul...
NU am nevoie de astea...vreau sa ma trezesc dimineata si sa stiu ca daca pun mana pe telefon si ii trimit mesaj il citeste cu aceeasi privire,cu aceleasi sprancene ridicate tinand telefonul la aceeasi distanta de ochi ca intotdeauna...
Vreau sa ma trezesc si sa nu mai imi simt sufletul atat de greu...
JC m-a intrebat daca Mike este de inlocuit...si acum simt sa raspund cu aceeasi spontaneitate ca NU...nu este de inlocuit...si chiar nu este...de ce? Este deja oficial...e cu mine de mana peste tot...cand sunt la masa incerc sa mananc cu grija sa nu il deranjez,cand ma duc la baie,mi-este rusine sa ma spal pentru a stiu ca este acolo...cand ma asez in pat ma doare caci il las singur..cand ma uit la televizor incerc sa ma uit la ce imi imaginez ca s-ar fi uitat el....este aici...si este atat de clar sentimentul...
Si pentru moment imi este suficient....
PS:Sper ca toti aceia care i-au intristat inima sa aiba sufletul schilodit asa cum il au altii acuma...eu pentru copilariile mele platesc acum si doare atat de tare incat imi taie respiratia...sper ca pe ceilalti durerea sa ii faca sa isi doreasca sa nu mai respire....

Un comentariu:

Simina spunea...

O persoana ca Chiraleu Mihai nu poate fi inlocuit! El e langa tine si va ramane mereu..in inima ta asa km si u ramai mereu in inima lui !