miercuri, 25 noiembrie 2009

sunt doar amintirile mele!!!

Ma intreb de ce a fost nevoie sa intalneasca atatia oameni fara valoare? De ce a trebuit sa fie atat de cunoscut de atatia oameni anosti....???
Trebuia sa fie mai selectiv...trebuia sa se ascunda de fata astora...de fata acestor insensibili...
Doamne cat imi doresc sa il protejez de acestia...imi doresc sa nu ii fi cunoscut vreodata ca acum ei sa nu cunoasaca sentimentul satisfactiei...La ce bun? Nu toti ajungem acolo pana la urma???
Inca nu traiesc realitatea...inca nu simt ca este adevarat prezentul...pentru mine,in imaginea mea era vesinc acest Mihai...
Nici nu am pretentia sa fiu inteleasa in ceea ce il priveste..prea putini sunt aceia care vad dincolo,prea putin sunt aceia empatici..prea putin sunt aceia intelepti si nu plafonati...
Incerc sa mi l imaginez...nu am nici o amintire vie in minte din atatia ani in care l am vazut aproape zilnic...nimic...decat penultima noastra revedere...pe scarile liceului...blugi,plover gri,geaca neagra....si aceeasi fata...acelasi Mihai...nicidecum slabit...aceeasi voce...aceleasi maini....
Nu e real.... vreau sa nu mai stiu nimic....e peste puterile mele...!!
E Kira!!! Acelasi Kira care nu putea deschide usa masinii in plina iarna pentru ca inghetase...acelasi Kira care urla cand ne vedea fumand..acelasi Kira plimbandu se pe aceeasi holuri acelasi Kira care venea in clase dupa uniforme acelasi Kira care s a lasat de fumat acelasi Kira care pleca acasa la 16 sau la 17 ..acelasi Kira pe care il sunam sa-l anunt ca si a lasat lumina aprinsa in birou.. acelasi Kira care statea pe geam si se uita in curte...acelasi Kira care facea ordine...ACELASI!!! EXACT ACELASI!!!!
Imi curg atatea amintiri in minte acum...au revenit toate...si cat ma bucur sa le am....sunt ale mele...ale nimanui altcuiva..ale mele....!!!!
PS:Stiu ca m-ai iertat..mi ai aratat-o in visul de aseara!!!

Niciun comentariu: