marți, 24 noiembrie 2009

DESCHIDE OCHII NEMURITORULE!!!

Il vad acolo cu ochii inchisi...
M am tot gandit ce culoare are moartea...nu vad nici una cand il vad pe el acolo....
M am intrebat ce a gandit,visat si simtit cat timp a dormit ca un bebelus? M am tot gandit daca L- a vazut pe El...
Se zice ca in momente ca astea toata viata ti se deruleaza in minte sau ca mergi sa iti alegi locul...se mai zice ca stai acolo intr un colt si privesti...
In momentele astea nu stiu ce sa mai cred...
In momentele astea ii ating mainile...in momentele astea stau ingenunchiata in fata lui sarutandu i mainile...
Nu pot sa i vad privirea...nu stiu daca se uita la mine...nu pot sa stiu daca ma priveste si in ce mod o face...caci nu ii mai vad privirea!!!!
Il simt doar...
"Stii,aseara ai venit...ai iesit doar din casa cu teama ca nu cumva sa fii prins...pareai acel adolescent dorintor de o ultima intalnire desi parintii ti au interzis sa ma mai vezi...nu plangeai,nu...ai iesit zambind...ai riscat tot si ai iesit...am coborat scarile si ma priveai doar...m ai strans in brate si m ai intrebat: "Asa-i mai bine?"
A fost cea mai stransa imbratisare primita vreodata...abea mai puteam respira...
Purtai acelasi sacou din totdeauna...il simteam rigid ca mi zgarie fata...dar nu imi dadeai drumul...
Poate ca asta o sa fie de acum modul nostru de a ne intalni..in vis pe ascuns...doar o imbratisare si apoi fugi spre usa aceea care inca sta intredeschisa...spre usa aceea in care prin crapatura nu vad decat intuneric...
Nu cauti lumina,nu...cauti doar linistea...
Esti acelasi Mihai care isi permite sa viseze...
......................
Nu pot sa adun in nici o cuie nici o amintire cu noi..nu gasesc capac..mama ma-sii,unde s capacele alea???!!!
Am tot felul de cutii,pastrate special pentru mine...sunt de toate marimile si de toate culorile...ciudat totusi...nu stiu ce culoare sa aleg pentru noi...as improviza un capac daca as stii ce culoare sa aleg...mi-as pune mainile deasupra si capul...as imbratisa cutia si as respira in ea sa ii dau caldura iarna asta...ca amintirile sa ramana calde...atat de calde incat sa pot readuce imediat primavara acolo...sa aduc ploaia mai apoi ca vara sa le racoresaca...sa imi simti lacrimile udandu-ti ochii ce abea poti sa ii tii deschisi in timp ce incerci sa te uiti in sus,sa ma privesti cum incerc sa iti ofer confort...si doar sa zambesti....
Invata ma ce sa fac...fii din nou acelasi Mihai care imi ridica barbia cand buza imi tremura si vroiam sa plang,fii din nou acelasi Mihai care imi mangaia parul cand erai multumit de mine,fii din nou acelasi Mihai care ma alunga cand vroia sa respire....respinge ma brutal si stii ce?NU voi pleca oricum...
Unde esti nemuritorule???Unde esti tu acela care pareai neinvins???Hai...fii breaz...pe ma sa deschide ochii si invata ma ce sa schimb din ce a fost,deschide ochii si ajuta ma sa aleg culoarea... da-mi din nou putere...!!!

3 comentarii:

Simina spunea...

:( D-zeu va avea grija d toti aceia kre nu au stiut sa il pretuiasca...D-zeu ii va pedepsi in cel mai groaznik mod.. Fi Tare!

Anonim spunea...

Te felicit pentru blog am citit ceva si ma inspira foarte mult.Ma bucur ca exista persone asa de curajoase.Bravo!!Nu imi vine sa cred ca acum 2 zile te-am privit in ochi si nu mi-am dat seama de ce se intampla in spatele lor.Ai curaj si te admir.BRAVO!!!

Unknown spunea...

Anonim, frumos ar fi sa si asociem cuvintele cu o figura. Nu stiu cine esti. In ochi nu m-a privit nimeni in ultimele zile.
PS: mama are o vorba- "bravo se zice la magari si cum nu sunt...." :)