joi, 26 noiembrie 2009

the day i said good bye...i will wait for you...

Astazi a fost ziua in care mi-am luat ramas bun...
Nu am simtit asta...
Imi doresc sa fi stiut ca am fost acolo si ca i am strans mana....
Ce imagine ravasitoare....dar era Mihai...era tot el....
Inca ma hranesc cu mirosul ce il port pe palma...mirosul lui...inca imi tin pumnul strans si cu fiecare minut ce trece imi iua doza de aer din el...ii simt pielea pe esofag si in nari...inghit si saliva imi zagrie gatul....mirosul lui mi a ajuns in creier...si traiesc....
Astazi l-am cunoscut in toate felurile posibile...prin fata lui,l-am vazut tata,prin profesori,l am vazut director,l-am vazut la masa cu prietenii lui,l-am vazut aplecat spre lucruri caritabile,l-am vazut sot,l-am vazut mentor,l-am vazut ingamfat,l-am vazut atotstiutor,l-am vazut razand,gesticuland si etalandu-si cunostintele,l-am vazut responsabil,l-am vazut protector...l-am vazut un om simplu dar special...
Era vie trairea...asa de vie...incat mi-a taiat simturile..absolut toate...
Si pentru un moment l-am vazut din nou cu mainile la spate,pasind greoi cu capul inclinat...i -am auzit din nou vocea groasa si privirea incredibil de copilareasca...si am zambit....
M-am asezat la capul lui si nu am apucat sa ii spun nimic...nici imi pare rau,nici sunt aici,nici o sa-mi lipsesti,nici nu am apucat sa ii promit ca de trecut ma voi ingriji,nici macar sa il linistesc batandu l usor pe umar zambind strengareste in coltul gurii increzatoare,ca trecutul lui mai putin frumos il va resimti si altcineva la momentul potrivit.....nimic...dar am stiut ca el stie...el vede dincolo de o lacrima sau de cuvinte...el vede sufletul...
Era mic....era asa mic fata de cat de mare il stiam eu...era mic si asta pentru ca avea un suflet mare,imens...o data iesit sufletul din el...trupul lui a devenit mic...si ii statea asa bine mic...in schimb avea aceleasi maini groase si fine...
Si din nou il simt aici....si din nou ma hranesc cu mirosul din palma...si din nou respir...
Multumesc pentru aer Chiraleu Mihai Eftimie!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am ramas oripilat de ce am citit pe internet. Ai fixatie pentru barbati cu mult mai mari ca tine, probabil ca nu ai primit intelegere/iubire sau nu ai avut tata.
Mihai Chiraleu mi-a fost profesor, am vrut sa-l intalnesc dupa ... ani si am gasit numai mizerii. A fost destituit din cauza ta. Asta inseamna iubire?? Cred ca tot din cauza ta a decedat. Cum poti sa crezi ca o persoana mai mare cu 30 de ani te-ar iubi. Cretineala maxima. La Balaceanca sunt locuri libere.

Unknown spunea...

Mai Anonim...si ce ai face tu daca ai afla ca intre mine si Chira iubirea s-a si consumat deja!?! Ti-as si detalia, daca iti doresti. :)
Asta cam anuleaza teoria ta primitiva legata de tata, pe care il am apropo.
Cat despre atactia mea fata de barbatii mai in varsta...asa capat experienta mai...nimic nu sti...esti tu cred, mai micuta sau mai mic si nu te pricepi...nu are nimic. Te faci tu mare. :)
Spui ca Mihai ti-a fost profesor si ai vrut sa-l reintalnesti...ufff...era cam ocupat sa aibe reintalniri cu fosti elevi...probabil ai vrut sa il reintalnesti in spatiu virtual, dar nu prea le avea cu calculatorul...site-uri de socializare nu avea, adresa de mail era si cea de la job...deci...probabil voiai sa vezi numai poze. Eh, uite ca ai si gasit. Daca nu as fi fost eu cu blogul asta si cu stirile din media...nu aveai ce sa vezi, decat o coperta de carte, la care a cotribuit si el. Deci, multumeste in sinea ta ca ai avut de unde sa vezi poze cu el...cu noi...reusite zic eu. :)
Zi faina!