duminică, 22 noiembrie 2009

rugaciune cu aceeasi dragoste pentru acelasi CM din totdeauna...

Nu am crezut niciodata ca pot sa raman total paralizata la o veste...nu am crezut ca nu voi stii cum sa reactionez...nu am crezut niciodata ca nu imi voi gasi cuvintele si ca lacrimile mele se vor putea pierde...nu am crezut nici ca voi fi inundata de durere si disperare...
Era,a fost pentru un moment o parte din mine si inca este...timp de 5 ani a insemnat un motiv pentru care ma trezeam dimineata si ma pregateam pentru a-l intalni...
Am avut momente cand am stiut ca el e cel de la care am invatat ce stiu acum...am avut momente cand am fost convinsa ca nimic nu o sa mi poata lua asta...si asa a fost si asa este...
Tot ce inseamna viitor incert il reaminteste si pe el...ma lovesc de atat de multe lucruri pe care le-am invatat de la el...si realizez ca m a ajutat sa cresc mai devreme decat poate as fi facut o singura...
Inca visez si sper ca Tata o sa stie sa ii poarte de grija...
Inca nu realizez care este realitatea si poate ca este mai bine...asa poate pot schimba viitorul,viitorul lui....
Sunt legata de maini si de picioare,realizez asta dar Doamne cat de curajoasa pot fi pentru el!!!
Simt ca pot schimba lumea si destinul lui..si imi doresc asta cu toata fiinta mea...
Ma abandonez in ganduri marete si planuri pe care stiu sigur ca pot sa le duc la capat pentru el!!!!
Nu merita nimic din ceea ce poate fi urat..nu trebuie sa cunoasca cum e sa traiesti urat printre oameni urati...trebuie sa zambeasca cu inima...pentru asta a fost facut acest caracter slab si puternic in acelasi timp!!!
Inchid ochii si ma rog pentru el..inchid ochii si il vad aici la fel ca altadata...cu pieptul inainte,cu mainile la spate,cu barbia ridicata plimbandu-se si privind in jur avand aerul acela de superioritate sub care se ascundea acea ucigatoare naivitate...
Este aici si atat timp cat este,cat inca il simt,stiu ca o sa fie bine!!!
Am cunoscut o data cu el si durerea,acea durere care ma schilodeste putin cate putin,dar am intalnit,am facut cunostinta si cu curajul....
De data asta prefer curajul...vreau sa il simt..vreau sa o fac pentru el!!!!
Imi inalt rugaciunea sper cer pentru acest suflet pe care l-am venerat pentru o perioada,pentru acest suflet de care imi pasa acum mai mult decat orice!

Niciun comentariu: