vineri, 27 noiembrie 2009

fly with the pain like a butterfly...

Stateam in masina la trecerea de pietoni...priveam masinile cum treceau in toate directiile...la un momentat dat s-au transformat doar in niste pete de culoare lungi ce se interesectau...mai apoi au devenit un sevalet plin de culori..mazgaleli de data asta nu in alb si in negru ci intr-o paleta de culori...si din toate ma asteptam sa vad acel ceva rosu...nimic...
"Cel putin nu acum..." mi-am zis....
"Nu ar fi prima oara cand o caut cu privirea prin bulevard si nu o vad...dar o sa apara ea...
Am stiu caci am mai trecut pe aici si nu am facut un capat de tara din asta...in fond stiu unde sa ajung si sa o gasesc..."
.......................................
Nu mai vreau sa mi pregatesc mintea pentru acele momente in care ma gandesc doar la noi...vreau sa zbor cu durerea ca un fluture...si atat...sa ma asez pe fiecare floare ,sa-mi trag sufletul,sa ma inalt si sa iau cu mine durerea pe cealalata floare....si asa sa-mi continui viata....
Voi ajunge si la floarea lui candva....

Niciun comentariu: