miercuri, 17 decembrie 2008

Simpla cladire nu-mi apartine,dar ma face nostalgica


Nu!
Nu imi place ca m-a apucat nostalgia....se presupunea ca trebuie doar sa ma bucur de Marcel Iures si sa ascult Holograf,fara sa fiu atinsa in vreun fel...
Am picat testul se pare sau nu...?
Nu...caci nu cei de mai sus sunt motivul spleenu-lui...
Ideea e ca imi rasuna si acum in minte cuvintele profei (Streza)..."E penultima voastra vacanta..."
Am rascolit peste tot si am cautat poze de acum cativa ani din acest liceu...
Desi ultimele luni,daca nu ultimul an,a fost unul neplacut cand vine vorba de scoala...o sa imi lipseasca crunt tot...daca nu ce este ACUM,ce a fost candva....
..........................
Atunci cand scrii fara sa te gandesti ca dai la iveala un secret,adica sincer,iti dai seama ca dai la iveala un secret pe care nu stiai ca il ai....
.........................
Apa in tumult cu marea pajiste fie ea sau nu nocturna,ramasa la fel timp de inca vreun an...apoi disparu...Descrierea ei asigurandu-i autenticitatea...Infinitatea tipurilor si episoadelor din aceasta lume ma coplesesc...Trecerea printre toti acestia a mea,care nu cutezam decat sa observ,a facut sa se schimbe mersul firesc al lucrurilor...Nu ma mai asteapta nimic acolo/aici...
Ma intreb de ce au schimbat portile?Imi vine sa plang cand vad schimbarile...vreau portile liceului acelea vechi si albastre!!!!
Pieptul mi se-ngreuie..e greutate nenaturala..Am pierdut ceva sau o sa pierd...
M-am apropiat prea mult de ceva ce nu imi apartine...e o simpla cladire...interiorul(cei care il conduc),nu e asa frumos ca si caldirea...uita de ea!
Lucrul care ma proiecteaza cu violenta nimicitoare indarat fata de mediul acesta este lipsa unui halou in care el sa se poata nuanta sau sa isi schimbe formele sau a unei zone libere in care el sa se poata contempla,analiza...
El,liceul,nu are identitate,idealism...este ceva posibil de realizat de putini,dar exprimat de majoritatea...
Fatadele micilor cladiri....nu sunt decat niste fatade...

Niciun comentariu: