marți, 23 decembrie 2008

Si ce daca plang?


........

Stiu ca fiecare dintre voi a trait experienta lacrimilor....
Am momente cand as vrea sa plang fara motiv si asta nu pt ca sunt emotiva...asa simt....asta demonstreaza sensibiltate?...nu stiu ce sa spun...

Simt nevoia sa plang cand simt ca nu merit ceva si totusi primesc,obisnuiesc sa plang cand Imi vorbeste atat de direct si personal...ma face sa ma simt mica mica...

Plang cand ma simt ocrotita si ciudat nu plang cand ma simt abandonata...asta ma nemultumeste si deci ma transforma intr un ghemotoc de nervi...ceea ce-i bine-ma ambitioneaza...

Nu am mai plans de ceva timp indelungat cu sau fara motiv si ma gandesc ca nici nu are rost...insa continui sa simt ca am lacrimile undeva infipte in gat,ceea ce face ca buza mea de jos sa tremure...

Ceva nu e la locul lui...

Mai acum cateva zile eram pe treapta a 6a...acum cred ca a2a treapta e toata a mea...

De ce ma aventurez in ceva ce nu e din lumea mea?

Ce parte din mine nu am reusit sa ordonez?Ce a aparut nou si nu imi da pace?Si cand o sa pot intelege ca eu nu apartin lumii asteia care imi provoaca aceste lacrimi...?

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

cat mai putine lacrimi si cat mai multe bucurii in 2009!belling

Anonim spunea...

Doamne cata dreptate ai cand spui ca nu apartinem acestei lumii si ce sa mai spun te deschizi usor si clar. AnA sunt:-*