miercuri, 24 decembrie 2008

Craciunul...


Ma bucur de El...in sinea mea ma bucur ca este...
E posibil sa fie o bucurie usor egoista,caci stiu ca El ESTE DOAR pentru mine...
Cred ca oricine isi poate imagina ca s-a nascut special pentru el...si nu isi poate imagina ci poate simti asta,este o realitate...
Ma gandesc(ca tot a vorbit tata de asta) ca este mai mare bucuria noastra de acum decat a celora de atunci...ei doar stiau prin profetii ca va veni,insa nu stiau cat de benefic va fi pentru cei de mai tarziu,respectiv pentru noi...ce avantaj,huh?
Nu este superficiala sau pura teorie aceasta bucurie...ea este acolo undeva...si ca sa o simti nu este nevoie sa iti torni cenusa in cap si sa arati prin sfintenie ca te bucuri,reprimandu-ti bucurii...
bucuria este...SI NU DOAR AZI..EA ESTE!
Ideea este ca desi poate El nu este inclus aparent in tot ce faci tu in acesta zi,privind acolo undeva in interior simti ca asta e ziua Lui...(si ca tot a venit vorba de zile de nastere...azi era ziua lui Puco...iar pentru asta,azi am mancat gogonele..;) ...)
Revenind,eu personal ma bucur de El...si ma bucur ca l-am cunoscut si mare...chiar am testat ce inseamna sa ai o siguranta...ideea ea ca stiu cum ii sa te duci direct la sursa stiind ca acolo e un raspuns clar concret si de ajutor pentru tine...
Asta ar fi unul din motivele pentru care nu poti sa nu te bucuri ca s-a nascut...
Mi-e dor de colindele din Carol...

Niciun comentariu: