vineri, 5 decembrie 2008

Mosu...:)


Desi nu mai sunt acel copil care isi lustruia ghetele pt a fi umplute de"mosu"(care ciudat,mai tarziu am aflat ca mosu poate fi si femeie si babat...o femeie de inaltime medie,cu parul scurt...si un barbat brunet,nicicum grizonat...)vreau sa mai simt in familie macar o ambianta asemanatoare cu aceea in care abea asteptam zorii sa ma infrupt cu bunatatile de prin ghete...si aveam rabdare sa caut,chiar daca era necesar sa indes manuta mea mica pana in botul ghetelor...
Asa ca aleg sa depan amintiri de genul cu familia...frumos sentiment....
Imi trece prin minte copilaria mea din Unirii(desi locatiile copilariei mele au variat)...wow...guma Minti/Turbo...napolitane spiralate cu crema inauntru,ciocolata Africana(pe vremea aia era ceva),halvaua de atunci...pfoa..cat de multe erau...mi-e dor de iernile din Unirii si de zapada de cativa cm buni(sau poate ni se parea noua fiind micuti,totul era mare)...mi-e dor sa mai facem oameni de zapada mari cat tata si de cazematele din parcarea din spatele blocului...mi-e dor sa o aud pe mama cum ne striga pe geam la masa si cum intram in casa ne baga manusile inghetate intre elementii caloriferelor,apoi ne dezbraca si ne aseza la masa,simteam gustul mancarii fierbinte care ne inunda si rasfata papilele,mi-e dor sa mai simt mirosul de scaune abea incleiate....mi-e dor de vara...mi-e dor sa mai sarim gardul bisericutei in care vesnic ne agatam si ne rupeam gecile,de blocul(impropriu spus,gangul) in care statea Madalina si Florina,unde se zicea ca la un etaj(nu mai retin care,dar stiu sigur ca undeva era o cada sau ceva de genul pe hol)e un mort...o rupeam la fuga cand ajungeam la etajul ala...:))) mi-e dor sa ma venim transpirati de la joaca si sa mergem la frizeria din fata magazinului "gargantua"sa cerem un pahar cu apa(eram veterani p'acolo,ne stia toata lumea)...mi-e dor sa mai simt mirosul de la sifonaria de pe lipscani,sa mai asist la carnavalurile din parcare,sa mai intru in vagauna aia(cica era o cladire veche,pastrata ca momument)si sa gasesc gloante,sa ne mai jucam elasticul si coarda cu Andra(ea parca il avea pe Max) sa mai colind Hanul lui Manuc de unde beam intotdeauna parca cea mai buna apa...(cel mai superb Han) sa mai astept cu nerbdare sa vina Matt in Romania...
Sa mai iesim in seara de Revelion cu familia in zapada....sa.....
Gata...ma duc jos la ai mei....mi-am amintit de multe lucruri frumoase(am deviat,de la iarna si mos,a ajuns la amintirile si de pe vremea cand locuiam in Socului si amintirile de la tara..)....m-au umplut!

Niciun comentariu: