joi, 4 decembrie 2008

Tu de cine esti indragostit?

Interesanta stare am trait azi...am realizat cat de importanta sunt pentru El....am simtit ca imi vorbeste DOAR mie.
Eram intr-un cerc(ideea e ca toti stim ce reprezinta cercul,huh?deci vezi aici profunzimea...)doar noi doi...atunci am stiut cat de pretioasa sunt...Tu ai simtit cum e cand El te vede DOAR pe tine?Pfoa,e un sentiment suberb,desi DA,nu merit...
De ce?Il impart cu atatia altii,timpul care ar trebui sa il dedic Lui,il dau altora,sentimentele mele le ofer si altora,in gandurile mele apar si altii...etc...Sunt eu fidela astfel?
As vrea sa cred ca DA,pentru ca merita,de fapt...ii apartin Lui,aceluia care ma cunoste atat de profund,care imi cunoaste fiecare linie a imperfectiunii(chiar si pe cele fizice-fiecare rid sau fiecare fir crescut din spranceana),fiecare gand inainte sa il spun,fiecare dorinta,fiecare atitudine,care imi cunoaste inima asa cum este ea si care mi-a dat forma chiar si corpului astuia in care ma misc,iubesc,alerg,cant,vibrez,slujesc,ma supun,ma revolt,ma accept....
Am ajuns astfel sa imi spun:"Uite ca sunt indragostita!"...desi nu stiu eu care e faza cu indragosteala asta,simt ACUM cum e sa iubesti pe cineva care te stie EXACT asa cum esti si TE IUBESTE pentru asta,care te cearta cand bati apa in piua,care te iarta cand gresesti,care nu te minte niciodata,cineva in care domneste altruismul si dezinteresul de orice natura,care iti da tot timpul pe care il are,care se ocupa de tine din toate punctele de vedere,cineva cu care traiesti tot la maximum,cineva care iti ofera andrenalina,dar care te si tempereaza,cineva care atunci cand nu ai idee ce sa faci sau alegi te indruma,cineva care te surprinde cu bandetea si sacrificiul Lui,care iti cere incredere ta garantandu-ti-o pe a lui si care vrea sa simta ca il consideri protector...
Merge inaintea ta si te conduce si tu il urmezi orbeste,caci IL IUBESTI..o faci sincer...
Hmm..poi cum sa nu ai siguranta intr-o relatie,iubire ca asta?
Mergi doar purtata pe acest drum si experimentezi acest drog ce te tranforma intr-o dependenta fara remediu...
DA...sunt drogata irecuperabila!Nu e microb,e viciu!
Rare ori ma regasesc in sentimentalisme,de obicei rationez,insa azi chiar am simtit ca DOAR eu exist pentru El.
Nu e ceva melodramatic,e ceva ce TU alegi,iar apoi formati impreuna...sunt etape ce necesita timp...
Azi realizez ca am facut cea mai buna alegere...dintre dragoste si demoni,am ales dragostea,desi demonii pot fi atractivi uneori,dar atat de limitati si nesatisfacatori!
AZI STIU CUI APARTIN,CACI AZI M-AM SIMTIT INDRAGOSTITA!!!
PS:Tin sa subliniez cata importanta are rugaciunea sincera...fetelor(M&M) multam...tare mult m-am bucurat cand am vazut-o pe mama plimbandu-se pe holurile spitalului Coltea fara nici o problema..facea jogging ;) ...Cum am mai spus....stim in cine ne incredem...Big Hug!

Niciun comentariu: