luni, 1 decembrie 2008

1 Decembrie

Tare mult as fi vrut sa vad si eu defilarile de prin Buc...nu am reusit...timpul meu e limitat...mai ales ca vine BAC-ul,vin Sarbatorile si mai sunt si alte lucruri care imi ocupa timpul...is aglomerata...dar macar imi pot imagina cum au fost...
Inchid ochii si...neah...ce-i cu defilarile astea?Nu am in minte altceva decat pe Mihai...
Reprezinta ceva ziua asta,serios...Mihai al nostru cel viteaz ar trebui felicitat..
Infaptuirea Romaniei Mari reprezinta un vis secular ar romanilor de a se afla impreuna din Banat pana in Nistru.O Romanie ce prezenta pe atunci oarece dificultati...trebuiau sa se sa adune si sa gospodareasca oameni care nu s-au aflat niciodata sub aceeasi carmuire....greu,huh?
Ce uneste pe romani pana la urma?LIMBA...traim un sentiment national exclusiv intemeiat pe faptul ca vorbim aceeasi limba...
La noi,cimentul este limba!
Inchide ochii..mai simti sau mai traiesti tu ceva din ce a fost?Mai lupta Base sau oricare al papagal pentru Romania?ALOO...mai sunt inca schimbari de facut!
Parca imi si imaginez adunarea nationala de la Alba Iulia,adunare populara din 100000 de oameni care au decis unirea Ardealului cu Regatul Romaniei...
Si la noi vad multimea de purici care egoisti,nicicum altruisti,voteaza in unanimitate PROSTIA!
"In timpul acesta se poate vedea ca n-am crutat nici cheltuieli,nici osteneala,nici sange,nici insasi viata mea,ci am purtat razboiul asa de mult timp singur,cu sabia in mana fara sa am nici fortarete,nci castele nici orase,nici cel putin o casa de piatra unde sa ma pot retrage...."(Mihai Viteazul despre el insusi)
Numa simtiti cuvintele astea...pentru asta a fost omorat in 1601...
Dar ce mai conteaza huh?
......................................................................................
Tare mult as fi vrut sa fiu cu fetele azi sa-l pot sarbatorii pe El,care a infaptuit chiar si Marea Unire....
Macar am o consolare...daca nu mai pot trai la aceeasi intensitate ce a fost in 1593,caci vremurile au apus...macar sa ma bucur de cel care a facut posibil tot ce a fost atunci...cu bune cu rele...
......................................................................................
Am zis ca schimb atmosfera....Da,vin Sarbatorile!
Alt sentiment oarece trist.....am observat ca nu mai simt spiritul(ca sa zic asa)Sarbatorilor....constat ca eu is cea gresita...am uitat cred care e faza cu Sarbatorile astea....nu e vorba de brad,sarmale,portocale,zapada,globulete,cozonaci....e vorba de Craciun....de El....e doar un ghindoc de copil...de obicei te bucuri cand vezi un bebelusi...de ce nu este El punctul pivot,central?
Mai apoi vine Revelionul....hey,nu e o petrecere obositoare in care te dezmati la maximum....e vorba de bilantul acela al anului ce a trecut...
In seara de Revelion,cantaresti si-ti doresti sa existe o schimbare...aspiri catre mai mult,catre mai sus...
......................................................................................
In seara de Revelion o sa ii simt lipsa lui Puco teribil...o simt deja si arde atat de tare...mi-e foarte dor de el...nu-mi ajunge ziua sa descriu sau sa compar ziua de Revelion cu el si fara el...
In seara de Revelion insa sper ca o voi avea pe Babita....ea e purtatoarea amintirilor cu Puco....macar atat...desi vreau sa nu mai stiu nimic sau sa nu mai intalnesc nimic din ce imi aduce aminte de el...nu pot sa nu il simt sau sa doresc sa am un stimulent care sa ma faca sa il vad imaginar asa cum era el.....
Nu stiu cum,unde si cu cine voi fi Revelionul acesta...tot ce stiu e ca vreau sa nu uit de bilant...
Si totusi inceputul asta de saptamana m-a umplut!!!
Am un alt gand,ca tacamul sa fie complet si sa ma bucur de ce traiesc,un gand insuflat de Vali...VREAU LA SCHI!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ar trebui sa uitam k de fapt de Cracin s`a nascut El..dar lumea a uitat deja asta...nici nu isi mai aminteste...makr noi sa ne amimntim k akm cv ani in urma s`a nascut el..pt a muri pt pacatele noastre...poop dolce Gabitzule...si tin molt la u :*:*:**

Anonim spunea...

app...eu ti`am lasat comm akm 2 min...Simona(cumnatica) poop