luni, 8 decembrie 2008

Fumuri si fantezii


Nimic nu este mai sexy ca fumul de tigara,scos pe narile transpirate si inrosite ale unei femei....
Ma privesti cum trag insetata din tigara aia si ti se pare atragator...
Imi imiti gesturile buzelor atunci cand ele se lipesc de tigara si iti doresti sa faci cunostinta cu nervii lor,sa te plimbi pe toata suprafata lor,inspectand,tatonand zona,pentru ca mai apoi,deja cunoscand-o sa te joci cu ea ori de cate ori ai chef...
Si ma intreb daca e corect ce incerci?
Nu e cumva doar placere personala si stricta?
Duc tigara spre gura si astepti inghitind in sec sa trag urmatorul fum...se aude sfaraind nicotina si se vede capatul tigarii inrosindu-se mai intens...
Acum...arde tigara...
In tot acest timp ti-ai tinut respiratia pentru a nu strica momentul,pentru a putea savura din plin privelistea...dupa un timp,fumul inspirat pluteste in aer...ai ramas adancit in fantezii...
Ti-ai dedicat timpul acestui moment in care fumul se strecoara printre buzele mele intr-un mod pe care tu il adori...si taci acum....si ma privesti...
Tigara e pe sfarsite si fantezia ta la fel....
Te rogi,cersesti ca un milog sa intorci clepsidra,vrei sa traiesti in mod repetat si intens bucuria de a ma privi,tinand intre degete tigara...salivezi sa ma vezi cum scrumez fie chiar si pe jos...imi adori forma mainilor...
Ma implori sa iau paharul umplut cu acea licoare(care zici tu,imi face bine) cu mana in care am tigara si sa il duc spre buze...
Buzele mele sunt deja uscate si imbacsite de mirosul de tutun,le vrei umede pentru noul tau tablou pictat in minte...
Si apuc paharul cu mana in care am tigara si beau acum...fumul de tigara se ridica...combinatia culorii din paharul cristalat si aburul de fum,o ingheti in mintea ta...este imaginea pe care iubesti....
Scrumez acum...
Pentru ultima oara duc spre gura tigara...esti deja beat de adorare...ti-ai asezat fata in palme si ma privesti oftand...din nou se aude arzand tigara...inchizi ochii si lasi capul pe spate...te-a invadat secventa...
Stai cu ochii inchisi calculand,dupa auz,cand urmeaza sa scot fumul pe narile mele mult prea obosite...si momentul se apropie...
Iti deschizi ochii si fumul deja se pregateste sa-si faca loc sa iasa...iti repezi gura pe a mea si rapesti tot fumul ce se afla in interior...
Acum...e randul meu sa te privesc cuprinsa de adorare si fantezie cum risipesti in aer fumul acela ce candva a fost al meu...
Cat ai visat sa faci asta!

Niciun comentariu: