vineri, 5 decembrie 2008

Shape of my heart...


In fata Ta sunt sincera,sincera...de vreau nu vreau,nu am alta varianta...
Suntem prieteni si asta imi ajunge,nu caut mai mult...desi Tu esti TOT...
Spune-mi ce ai facut,ce ai schimbat in mine,cum ai unit liniile dintre noi?
Linii ce m-au convins ca Tu esti linistea care m-a facut sa vorbesc,vocea care dormea in mine,credinta care m-a facut sa privesc in ochii Tai...
Tu esti cel care imi alimenteaza sentimentul ca inaintea Ta sunt libera sa te iubesc si sa nu mai am nevoie de nimeni...si asta doar cand privirea ta poposeste asupra-mi...
Si astfel am cunoscut o alta viata...ai intrat in viata mea si ai devenit dorinta mea implinita,nu mi-a fost dificil sa imi gases calmul..mi-ai vorbit inimii...ai devenit adevarul meu...
Intr-un moment am stiut ca Tu esti Universul meu si simt ca iti doresti sa descopar zilnic putin mai mult din Tine...
Esti aici ca o ploaie de vara...ma arde si ma uda in acelasi timp...
E totul gri,e totul alb sau negru....esti aici ca sa imi pazesti singuratatea...

Niciun comentariu: