sâmbătă, 6 decembrie 2008

Ajutor!!!! Iar ma invadeaza animalele rationale...

Am zis sa nu mai las ca gandurile astea referitoare la scoala sa imi napadeasca din nou mintea si inima,dar nu am avut noroc...astfel dupa cateva minute bune de munca de lamurire am primit ajutor si am realizat ca e chiar penibil ca majoritatea oamenilor(cel putin sper sa nu ma insel cand ii consider maturi,caci totusi sunt trecuti de 30de ani majoritatea)sa vada un dusman intr-un copil de 19ani,dar..:)) :)) uite ca ii posibil...desi eu nu lupt impotriva lor...ar fi chiar un tablou amuzant....
Ma vad un inamic doar pentru ca ei nu's capabili sa ia o decizie favorabila...caci eu nu atentez la statutul lor...chiar ma lasa rece...dar e urat oricum...cum sa deschizi un conflict cu un copil...
Asta m-a amuzat si mi-a dat starea asta care o am acum...adica's chill....
E posibil sa ma fi chinuit eu mai pana acum cu multitudinea asta de ganduri,cand e asa simplu....trebuia lucrat la atitudine...caci a mea cel putin,am constatat ca era gresita...pana mai acum cateva zile...dedicam 40%din timpul meu in aceasta dorinta de dreptate...
Acum stiu ce am de facut...desi nu e de dat inapoi,am facut cunostinta cu atitudinea corecta si ma bucur ca am intalnit-o...
Patti mi-a trimis un mail interesant acum cateva zile..ceva legat de microbul pierderii timpului...poi dap... :d asta-i motivul de te mai cuprind ganduri deastea referitoare la animalele astea rationale,numite oameni...
Ideea e ca agenda ta ar trebui sa fie plina cu ceva placut si folositor...la asta m-a ajutat C...ideea lui suna asa-propune-ti un tel si timpul tau sa fie dedicat lui pana il implinesti,cum ai terminat cu el adauga altul si tot asa...si e o strategie satisfacatoare,zic eu...
Am rezolvat-o si peasta...chiar ultima mea dorinta ar fi fost ca acum de Sarbatori sa fiu preocupata de Inspectorate si Minister...TOATE LA TIMPUL LOR!
Acum ma bucur(ca tot e atmosfera de asa natura,desi lipseste zapada...) de Adi http://www.youtube.com/watch?v=orizn4UTVJQ

Niciun comentariu: