joi, 11 decembrie 2008

Febra iubirii


Stai comod langa mine in pat...Nu vorbesti si asta ma scoate din minti,dar tac si eu...
Ma intrebi daca vreau mandarina si nu te refuz,ma bucur ca ai indraznit sa imi vorbesti totusi...
Incep sa iti povestesc cum ti-am visat ochii...te intimidezi...inca ai ramas naivul pe care il stiam...
Ma apropii sa te imbartisez si zambesti strengareste...te-am lasat prea mult timp sa crezi ca tu controlezi tot...dar tac,imi asez capul pe bratul tau si inchid ochii..ma strangi la piept si respiri greu...
In momente ca astea imi doresc sa ramanem mobilizati...
Continui sa iti vorbesc despre vis...ma asculti parand distant...in tot acest timp numai eu stiu cat de repede iti bate inima...
Nu ai stare si imi atingi gura,facandu-ma sa tac...de ce ti-e asa greu?
Iti mangai degetele si le indepartez de pe buzele mele...apoi iti ating fata si te rog sa stai linistit...te simti alintat si te supui...
De data asta nu mai vorbesc...iti sarut doar ochii...
Urasti iar in acelasi timp iubesti momentele astea...
Preferi sa rupi tacerea ridicandu-te din patul nostru...sunt acum singura sub asternut...nu ma deranjeaza,dar te simt singur...
Ma asez pe covor si imi pun capul pe picioarele tale...cat iti doresti sa ma respingi violent,dar nu o faci...
Tacere....
Adorm...dar tresar brusc cand simt cum adie un vant rece..."Nu,nu am adormit..cum as putea..."imi zic si imi doresc sa ma ridic nervoasa si plina de dorinta sa il cert,caci mi-a luat caldura ta...
Ma opresti,ma ridici cuprinzandu-ma in brate si imi asezi capul pe perna...iti simt acum pasii inceti si rasuflarea rapida prin camera...ce te nemultumeste?Cum vrei sa fiu si ce vrei sa transformi?
E de vina camera asta mult prea obisnuita cu noi?E de vina patul obosit sa ne poarte trupurile?E de vina asternutul ce ne inghite sudoarea?E de vina perna ce ne poarta parfumul?
Cedezi si te asezi langa mine...te simt atat de calm acum...
Ai uitat tot si te-ai asezat sa ma privesti...imi desenezi in umbra conturul nasului si buzelor si imi atingi cu varful degetelor gatul...
Lampa face ca imaginea reflectata in perete sa fie supradimensionala....si asta te sperie....
Imi intorci spatele,dar ma privesti in oglinda imensa de pe perete....sunt ghemuita si eman dorinta de afectiune...
Nu ma poti lasa asa...deja imi sprijini capul in mainile tale si imi saruti buzele...
Iti asezi capul pe pieptul meu chinuindu-te sa imi gasesti inima...te simti in siguranta acolo sau vrei sa descoperi daca ai fost vazut delirand in febra dragostei?
Adormi acum...
Tac si ma bucur de inca un sfarsit de zi linistit si intunecat,luminat doar de lampa de pe noptiera ce schimonoseste imaginea noastra ce obisnuieste sa te sperie...
Zambesc,e o alta seara in care te-ai descoperit,m-ai descoperit..
Imi aduci a nu stiu cata oara linistea si de data asta adorm linistita langa tine,stiindu-te aproape,dorind sa visez ca esti soarele de care m-am indragostit,inca de mica,pe malul marii...

Niciun comentariu: