miercuri, 27 ianuarie 2010

alipita de dragostea Lui!

Langa El am experimentat curajul...curajul de a inalta mainile si de a canta,plangand cu o inima multumitoare.
Langa El am trait cum este sa vrei sa dai o parte din tine aceluia care este,de fapt,proprietarul.
Langa El am simtit cum este sa-mi pun mana in dreptul inimii si sa simt ca nu este a mea.
Langa El am vazut ce inseamna sa nu meriti si sa primesti.
Langa El simt cum respiri un aer de care esti sigur!
Langa El am mangaiat protectia si prietenia adevarata.
Langa El am gasit scopul vietii si tot langa El am descoperit ca desi viata asta nu are liman,te poti bucura de ea.Priveste in jur si o sa vezi..priveste cu ochii inimii...
Avem un Tata minunat! Numai El ne poate umple de asa ceva.
Merita sa traiesti viata de aici cautand contexte,sclipiri,momente in care sa-I aduci la picioare multumire pentru fiecare lucru marunt de care te bucuri.
Daca nu poti sa stai dezlipit de bucurie colpesitoare,de pace,de o inima multumitoare,de dragoste neconditionata..daca asta ai cautat toata viata...acolo adanc...atunci cauta fiinta din tine si las-o sa te conduca!
Iubeste fiinta din tine!


Pace - Pacea Lui
Asculta mai multe audio Diverse

Un comentariu:

faust spunea...

Eu nu strivesc corola de minuni a lumii - Lucian Blaga

Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
şi nu ucid
cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc
în calea mea
în flori, în ochi, pe buze ori morminte.
Lumina altora
sugrumă vraja nepătrunsului ascuns
în adâncimi de întuneric,
dar eu,
eu cu lumina mea sporesc a lumii taină -
şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna
nu micşorează, ci tremurătoare
măreşte şi mai tare taina nopţii,
aşa înbogăţesc şi eu întunecata zare
cu largi fiori de sfânt mister
şi tot ce-i neînţeles
se schimbă-n neînţelesuri şi mai mari
sub ochii mei-
căci eu iubesc
şi flori şi ochi şi buze şi morminte.