joi, 7 ianuarie 2010

pe fuga...

Scurt gand inainte de febra agitatiei: AM INCEPUT CU DREPTUL BRE' ....plus...am avut si madalionul de la Jose Carlos la gat si ghici ce? Are culoarea mov..si ghici ce? Chakra mea si-a jucat rolul...;)
Si...a inceput sesiunea....
Aseara am citit rapid dar in profunzime cartea lui Adrian Nuta-Abilitati de comunicare...
"Trebuie sa o citesc toata" imi ziceam,inainte sa ma apuc de ea.Incercam sa ma incurajez...
Nu era groasa,dar eu eram obosita..ultimele zile au fost o intreaga alergatura cu finisatul ultimelor proiecte pentru facultate si tot asa...
In final...m-a apucat 2 dimineata cu cartea lui Adrian in brate si nu incetam sa o diger...practic multe din cele scrise acolo,le stiam deja-mai citisem,insa....
Ti s-a intamplat vreodata ca atunci cand citesti o carte a unui om a carei voce o cunosti,sa ii auzi practic vocea printre randuri,cum ti se adreseaza doar tie?
Ei bine,eu stiu cum ii si deci,rectific...aseara,pana la 2dimineata,am comunicat cu Adrian Nuta ;)
Un om calduros de-a dreptul!
Astazi la seminar am simtit nevoia sa ma descarc emotional si da,am avut ochii umpluti de lacrimi pentru cateva secunde,dar erau lacrimi de multumire...imi fixasem granitele deja....stiam ca granita inseamna limite si limitele creaza securitate.
Pur si simplu pe moment am simtit ca a venit momentul sa renunt sa-i mai sec pe ceilalti de energie doar pentru a-mi gasi eu linistea si confortul...
Ne hranim cu energia celuilalt...cat de nedrept...dar e inconstient...si deci,avem o scuza?!?
Echilibrul este cheia ;)

Niciun comentariu: