sâmbătă, 23 ianuarie 2010

o alta luna

Cat de repede trece timpul...doua luni...au trecut doua luni pe care le-am simtit si nu doar ca le-am simtit dar am si simtit schimbarile prin care am trecut...pas cu pas...
Nu mai simt,asa cum simteam cu 1luna jumate in urma,cum e sa te trezesti dimineata si sa ai un gol in interior..sa fie sec si sa imi doresc sa urlu...nu mai simt ca vreau sa scrasnesc din dinti...nu mai simt ca vreau sa lovesc,poate,sau ca vreau sa-l vad,stiu,ating,simt....rare ori mai plang secandu-ma de orice putere....acum il am,acum l-am primit,acum il simt,stiu,aud,vad aici...aici,acolo...el este!
Mi-a fost dor de tine si ai venit.Mi-a fost dificil la inceput fara tine si ai ales sa ma ajuti.Mi-a fost frica si m-ai sustinut.Am fost umpluta de razbunare si m-ai ajutat sa ma eliberez.In relatia noastra nu totdeauna m-am canalizat pe adevar,lumina...acum insa mi-ai intiparit asta in minte mult mai bine,pentru a-mi stabili,acutaliza viitorul...acela care va ramane!
Esti aici Mihai...esti aici canalizandu-te pe lucruri cu adevarat importante...ai lasat in urma trecutul,socialul..esti aici dorind schimbarea spirituala...acum cunosti ca este cea mai importanata!
PS:Nu intamplator ne-am cunoscut si ne-am apropiat...numai ca nu am avut timp si maturitatea necesara,atunci,sa-ti arat ce acum ai aflat deja...undeva,cumva poate prea tarziu...dar poate legandu-te de ce este acum,gasesti motiv sa zambesti...
Multam pentru prezenta placuta!

Niciun comentariu: