marți, 19 ianuarie 2010

suntem creati pentru ceva SATISFACATOR,ceva ce ne implineste...

"Nu exista nimeni in lumea mea decat eu si Dumnezeu" isi zise omul convingator...
"Nu exista NIMENI!" si incepu refularea...
Oamenii sunt adesea imperfecti...habar nu am de ce cauta relatii...de ce? De ce cauta sustinerea,incurajarea,prezenta altor oameni in viata lor? De ce cauta sa isi implinesca nevoile?De ce cauta sa ii dea si celuilat povara pe care cred ei ca o duc si este atat de grea? De ce? NU! Nu exista nimeni decat eu si El!
Imi este ciuda pe mine ca am crezut atfel...
Ma pot oferi oamenilor doar ca si ucenic...ca acela care sta in spartura pentru celalalt si doar atat!! Ma pot oferi oamenilor ca si ucenic..ma pot oferi oamenilor ca si acela care TRAIESTE doar pentru Tata si astfel,El scoate din mine sau pune in mine tot ceea ce pot sa ofer celorlati...si atat! O fac bucuroasa caci fac TOTUL pentru Tata! "
Si omul se opri!
"Aici inima mea simte sa se opreasca!" isi zise...
Nu,nu a fost decat o dezamagire si nu este doar o faza...acolo inima omului si-a gasit pacea...si acum stie,ca acolo trebuie sa stea! A alergat destul!
Ti s-a intamplat vreodata sa te afli in fata faptului incat sa recunosti ca tot ce ai trait pana acum nu te-a dus NICAIERI?
Ti s-a intamplat sa realizezi ca ai cautat si ai cautat si ai gasit ceva ce nu te satisface pe deplin?
Ti s-a intamplat sa te multumesti cu ce primesti,constient fiind ca nu meriti oricum si deci ce ai este suficient,DAR totusi sa tinzi spre mai mult? Sunt sigura ca da...de ce? Penru ca suntem fiinte nesatisfacute aici pe pamant! Suntem create pentru ceva mai bun!! Si nu intervine aici termenul de obisnuinta,inovatie sau plictis...suntem nesatisfacuti pentru ca nu cautam unde trebuie...
Cauta acel ceva ce ramane vesnic,cauta-l si concentreaza-te pe el...celelalte lucruri ti se vor parea banalitati!

Niciun comentariu: