luni, 8 februarie 2010

ALEGERI

Gasesti oare implinire atunci cand privesti trecutul si zambesti satisfacut de cum a fost?
Gasesti oare pace atunci cand ai impresia ca ti-ai gasit jumatatea?
Gasesti oare bucurie atunci cand simti ca ti-e dor de fostii colegi,de fostele locatii in care ti-ai petrecut copilaria sau momentele frumoase?
Gasesti oare plinatate atunci cand stii ca ai pierdut o persoana extrem de importanta dar totusi o simti aproape? Gasesti oare zambet atunci cand simti persoana care a plecat e aproape si poti sa o atingi si sa te bucuri de importanta ei in viata ta?
Gasesti oare ceea ce cauti in persoanele de langa tine?
Privesc pozele cu mine din trecut...superbe amintiri...cel mai dificil poate este faptul ca nici macar jumatate din oamenii din pozele nu le mai am langa mine...nici macar jumatate...
Ce s-a intamplat? S-au pierdut pe drum? Au fugit?
NU! I-am alungat si nu am stiut sa ii pastrez...am lasat contextele si egocentrismul sa ma inconjoare...
Ma intrebi poate daca sunt nostalgica acum sau daca ma plang sau daca imi lipsesc persoanele care mi-au umplut trecutul asa cum a fost el-rau sau bun...
Ei bine...poate...insa...mai dureros si important este acum constientizez ca in trecut a trebuit sa ALEG...si am facut-o....am ales...am ales sa nu ii pastrez...am ales sa actionez intr-o maniera puerila care i-a indepartat...am ales sa nu il am pe El ca exemplu si sa ii apropii de mine de fiinta din mine care este El...AM ALES! Si ce am acum? Familia,un baiat care crede ca ii umplu viata,o prietena buna si o alta persoana care in trecut obisnuia sa aline pierderea altei persoane....
Ce am avut si ce am acum?
Sa fie asta mersul vietii oricum? Sa fie oare faptul ca nu m-am obisnuit cu trecerea vremii si cu schimbarile prin care trec datorate varstei? Sa fie oare faptul ca refuz sa vad ca nu mai sunt copilul ala care se juca si nu il interesa consecintele? Si chiar daca e asa...nu e mai bine ca stiu acum ca orice actiune indiferent ca este facuta doar din naivitate si la o varsta frageda ,afecteaza? Nu este mai bine ca stiu acum, ca sa ma pot redresa pe viitor?
Nu stiu! Stiu doar ca revederea pozelor din copilarie,din liceu si cele alaturi de prieteni,constientizarea m-a facut sa ma intreb....ce am facut eu? Am fost eu de mica responsabila si daca nu,ce m-a facut sa nu fiu? Ce pot sa fac de acum incolo?
Cat de important este sa gandesti si sa alegi....sa alegi si aici nu ma refer doar la prieteni si la impachetarea amintirilor sau la decorarea trecutului....vorbesc de viata in sine...viata care este in tine....
Ce faci cu viata care este in tine?Totul tine de o alegre....eu aleg,insa totul tine de CE ALEG!!!
Tu ce alegi?

Niciun comentariu: