luni, 18 ianuarie 2010

drumul zapezii

Astazi fulgii de zapada s-au batut intre ei...
Astazi m-am jucat cu zapada si i-am aratat greselile,reusitele mele...ei,vechii mele prietene din toate timpurile...ne-am amuzat impreuna si am povestit...imi tineam in palma greselile,gandurile,dorintele,reusitele si i le aratam,apucandu-le de un colt si intorcandu-le pe toate partile...
Aveam mana inghetata dar prietena mea se ridica pe varfuri sa-mi vada in palma,era prea curioasa sa stie...si i-am aratat tot....
Si prietena asculta...am simtit apoi nevoia sa ii fac cunostinta cu celelalte persoane din viata mea importante...si stateam si ii vorbeam de fiecare persoana in parte...si zapada,prietena mea asculta...astfel a hotarat sa le reaminteasca de fiecare data cand apare si astfel stiu ca atunci cand fulgii de zapada aleg sa se bata intre ei,acestia reamintesc de toate persoanele dragi mie...cele care sunt si cele care au fost...
Imi place iarna...imi place ca prin ea fiecare e liber sa-si croiasca drumul...secretul consta in a se trezi dimineata,cand toti ceilalti dorm,sa fie cel dintai care isi lasa urma talpii in zapada...

Niciun comentariu: