luni, 4 ianuarie 2010

alt an,alte liste aduse inaintea Lui si a celor dragi

Un nou an...noi dorinte si o noua inima calda....
Imi aduc aminte ca in ultima zi a anului trecut mi-am facut o lista...am citit-o cu voce tare,de parca eram in fata unui auditoriu si recitam poezia pe care m-am straduit sa o invat pentru a o impresiona pe mama cand aveam 7 ani si dresul imi era prea mare si ma chinuiam mereu sa il ridic...am citit lista...am citit-o si am lasat-o in mana Lui...si apoi mi-am gasit pacea...
Mai tarziu,in aceeasi zi,in gand am citit-o in fata lui...am stat langa el si am citit-o...priveam flacara lumanarii si ii vedeam privirea in ea...si ma bucuram ca pot sa fiu cu el in acest sfarsit de an...
Mereu mi l-am imaginat de Sarbatori acasa cu familia,mereu cand ii trimiteam mesaj sa ii urez toate cele,ma gandeam ce face,cum il citeste,daca rade...acum insa eram noi doi,acum imi asculta lista si imi simtea inima batand...
Am intrat in noul an si eu inca sunt aici...el nu mai este...de pe 2ianuarie a hotarat sa plece mai departe...cel putin asa se spune...a mai ramas doar 2 zile in acest an,pentru a-i intari pe ceilalti si apoi si-a luat sapca neagra si a plecat mai departe....
Eu inca il simt aici...azi,in drum spre facultate,am trecut pe langa liceu,l-am salutat ca de fiecare data,am zambit,am plans si am simtit dor....mai apoi mi-am simitit stransa inima si am continuat...
Pe seara mi-a reamintit-"Voi fi acolo..."
Si Mihai continua sa imi fie drag!
......................................................
M-am urcat pe acea trambulina pe care obisnuiam sa ma urc cand eram mica si priveam in jos...ma uitam doar..imi era frica sa sar..distanta era prea mare pentru acel princhidel...
Cateodata simtem atat curaj incat inima imi batea atat de tare si ma apropiam cu putere de margine...insa intotdeauna ceva ma oprea...
De data asta,un alt prichindel statea langa mine,ma incuraja si ma ducea spre margine...si astfel mi-am luat curaj si am sarit....am cazut in genunchi,mi-am julit cotul dar aveam cel mai larg zambet de pe intregul pamant...am facut-o in sfarsit!!!
Imbratisata de el,am facut-o!

Niciun comentariu: