sâmbătă, 1 noiembrie 2008

DEPENDENTA DE EL SI NU DE TINE


Cat de bine ma pot asocia cu broscuta din imagine...si asta nu pentru ca imi plac broscutele...
Observ,acum(caci atunci era asa greu)cat de simplu imi era sa ma bag in casuta mea,respectv,cameruta mea interioara,cand nu imi convenea ceva sau cand simteam vreo primejdie,caci....eram EU cea care poate nu facea fata la nou sau eram EU cea care vroiam confortul meu personal...
Refuzam orice altceva...inclusiv ideea ca El poate sa ma transforme din testoasa in fluture,de exemplu...de zburat,imi place sa o fac,deci,era spre binele meu...
Mai nou,descoperisem ca imi gaseam si inca imi gasesc echilibru (sau poate e mult spus echilibru)in lucruri frumoase ca-timpul petrecut cu familia,timpul petrecut invatand,mai nou am descoperit o reala pasiune pentru folclor,atat muzica cat si dansul..nimic gresit in sine,din contra ma linisteam stiind ca principiile mele sunt solide,ca am trecut de perioada cand eram interesata de lucruri ce nu imi sudau coloana vertebrala,ca ii bine sa ai astfel de preocupari si frumos si cultural si moralizator si tot ce vrei...DAR,caci exista unul....nu faceam altceva decat sa intru in carapacea mea si sa ma hranesc doar cu ce imi facea mie bine,MIE ca persoana ce traieste,se afla,exista in aceasta lume...
Nu era decat confort propriu,egoism,mandrie,entuziasm fata de propria mea persoana....cat de aiurea huh?Dar gata,alta etapa,bine ca acum o stiu pe asta...FARA EL NU FACI NIMIC BUN,iar daca se intampla sa faci,radacina acelui lucru aparent bun este un lucru rau.Gen,faci bine unui om doar sa iti arati maretia,astfel,apare mandria,atitudinea e gresita,deci esti gresit!Hai ca e simplu...
NEXT......Sunt deschisa la orice...investeste in mine....ascult,cu placere....MULTAM!

Niciun comentariu: