duminică, 30 noiembrie 2008

O mie de ganduri...GANDESTE PERSONAL...

Este El un tiran care pedepseste pacatul?
Il vezi ca un judecator,spion,pedagog,calau?
Daca da..e gresit...
:(
De ce?
Nu e corect sa il vezi doar ca dragoste,iertare,bunatate...etc
Eu nu vreau sa Il vad doara asa...gandul ca iarta pe pacatosi, ma face sa ma simt confortabil.Pana la urma e doar o scuza patetica a noastra si o stare in care stam chill ca nu-i panica...
NU..El chiar pedepseste si trebuie retinut asta si subliniat cu rosu!!!!
Suntem responsabili si in fata pacatului nu trebuie sa eschivam...e clar...primesti pedeapsa...Este adevarat ca oricum pacatuim si ca prin puterile noastre nu vom reusi sa fim imuni la pacat,insa ce judeca atunci?Pacatul sau atitudinea noastra fata de pacat?Adica pedepseste starea in care jubilam cu pacatul si ignoranta noastra in ceea ce Il priveste...cand El striga gen:HEY,sunt aici..sti ca pacatul bate la usa,Duhul iti arata asta,cheama-ma!!! Pey,bine,bine...dorinta asta de chemare nu vine tot de la El?Eu ce tre sa fac...doar sa il chem?Ideea e ca noi nu facem nimic..adica nici macar nu mai gandim noi,nu simtim noi,nu actionam noi...El o face prin noi...E revigorant si confortant sa stai asa...Cand ai ajuns sa simti ca esti doar o unealta,e posibil sa te simti multumit si fericit...
Ideea e ca e posibil ca Brennan sa aiba dreptate,sa am o perspectiva anume despre El si sa nu o schimb,insa tot ce stiu e ca starile mele cersesc adevarul acela cum ca El nu vrea oameni supra spirituali...caci ma caznesc sa fac ceva zilnic pentru El...si...is falimentara...Nu sunt descurajata,caci e langa umarul meu,insa simt ca nu-i deajuns doar sa cred,cand El a dat TOT,pentru mine...E posibil sa-mi dezvolt un sentiment fals de siguranta pe baza a ce traiesc,dar nu e asa...nu o fac pentru linistea mea sau pt a evidentia acea masca tampa de"pure"...nici nu conteaza asta...o fac pt ca stiu si simt ca asa e bine,ca trebuie,ca e porunca...
Eu nu sunt decat o sclava umila si supusa...stiu ca El nu ma vede asa,dar diferenta este ca sunt o sclava nu inrobita,ci voluntara...

Niciun comentariu: