luni, 24 noiembrie 2008

AZI...si cadoul meu..






Azi am zambit...azi mi-a zambit inima...
Azi am primit zambete,emotii,trairi,secrete,confesiuni,cuvinte sincere,priviri de prietenie...azi am primit soarele inghetat...azi am putut sa pasesc pe asfaltul intarit si rece...azi am ras cu gura pana la urechi si tot azi nu am mai simtit frigul...azi am realizat ca a batut vantul..azi am vazut inca frunze verzi,azi am stiut ce inseamna miracolul...si..ciudat,tot azi am vrut sa plang de fericire...
Azi am avut pace,azi mi-a cantat sufletul...azi m-am entuziasmat ca un copilas in fasa...azi am vrut sa inghet ceea ce am trait,pentru ca tot azi am vazut o pasare...Azi am vrut altceva si azi m-am bucurat de nimic,iar in acelasi timp de tot...
Azi am gandit...azi am respirat,azi am spus vorbe frumoase,azi am fost sincera si deschisa pt ca tot azi sa decopar dependenta...azi m-am bucurat de scrofita mea roz primita cadou si tot azi am invatat acceptarea...azi am simtit curcubeul si tot azi am devenit inger pazitor!!!

Un comentariu:

Laura spunea...

Multumesc Gabi... m-a cutremurat intrebarea si mi-e putin teama sa raspund... Dar multumesc.