joi, 13 noiembrie 2008

"Aduna-ti otrava si incearca s-o bei.."

Nici nu stiu ce perioada ma incearca..si asta-i bine...caci nu mai detin eu controlul...cea care trebuia sa fie echilibrata...TOT ce stiu e ca mi-e bine..Nu mai simt prezenta urat mirositoare a unor persoane si nici nu ma mai simt murdar ca o data..asta-i bine...
Deunazi o persoana mi-a zis(o persoana care stiu sigur ca citeste ce e scris aici si deci...intrebarea este:de ce o faci?pt ca fericirea ta nu consta intr-un mesaj?cred ca eram ironica acum si incercam sa demonstrez ca iti pasa si doare si inteleg dar TU esti SINGURA vinovata...marfa aleasa de mine acum ceva timp a devenit rebut,iti doresc succes ca tu sa o vezi comoara):"Vrei sa demonstrezi celor din jur ca te-ai sfintit?"...am ras...atat!MESAJ SEC!!!Cum sa am pretentia sa inteleaga cineva procesul prin care trece orice om care isi pune intrebari despre exstenta sa...?E GREU!!!
Nu incerc sa demonstrez nimanui nimic,caci nu depind si nici nu ma hranesc cu impresiile voastre,dar...mai bine tac...obosesc inutil...
Am promis ca o sa mai scriu de rahateii din scoala ce-mi strica buna dispozitie...
E o perioada agitata acum...la scoala lucrurile trebuiesc clarificate...asta imi ocupa ceva timp,dar important e finalul...E o etapa ce trebuie trecuta fara sa mai privesc inapoi...Ma bucur insa de starea linistita si de siguranta ce o traiesc...
Stiu sigur ca intr-o lume imprevizibila si democrata din toate punctele de vedere exista totusi un gram de creier care traieste pt adevar sau dreptate sau corectitudine...Nu uit ca El manuieste tot insa si mai stiu ca se foloseste de oameni sa o faca indirect(direct e cam imposibil,huh?)deci....rasplata o sa vina pt fiecare..;)
...............
Am uitat sa spun...am zambit azi cand am gasit poza cu Despot si cu mine,pe care o cautam de ceva timp,intr-un folder aproape inexistent...Ii multam lui Cata pt ca m-a facut sa rad in hohote-interesant,am aflat cum poti sa chitai sa te doara burta si sa nu mai poti sa respiri,in loc sa razi...Sunt bucuroasa de orice dovada,proba ce o acumulez zilnic....Am ascultat melodia de la Deea in mod obsesiv pt ca am primit-o in momentul in care aveam nevoie de ea....Am invatat ca omul te dezamageste crunt,ca este un fricos,ipocrit si ca nicicum nu o sa tina cu dreptatea daca exista riscuri si daca's piedici in cale...deci,prefera sa fuga,sa stea pe margine ca un arbitru si sa spuna:"te apreciez pt ce faci si cred ca o sa ajungi departe!" SUPER!!!....Am fost descurajata si in acelas timp incurajata de o persoana care mi-a spus ca lupt cu morile de vant,dar care imi expune o alta strategie de marketing si cred eu da randament...Am aflat ca traim intr-o Romanie corupta unde ti se inchide gura la modul nesimtit...Am descoperit ca Ion Barbu nu imi place deloc....Ca au trecut 5zile si nu am reusit sa citesc Evanghelia Vagabonzilor,desi Laura mi-a dat-o de Sambata...sa nu mai vb de Fratii Jderi,carte cu care nici nu am facut cunostinta inca,nu ne-am atins si nici nu ne-am vorbit....nici macar formalitati...
Observ cum incep sa imi vad starile si sa cer sa nu le mai traiesc pe cele care nu sun demne de locuit in mine....Incep sa fiu constienta ca vreau renuntarea la lucrurile astea...Incep sa rad de multe lucruri si sa iau in serios altele cu care jubilam zilnic fara sa le cunosc importanta...
mULTAM!

Niciun comentariu: