joi, 6 noiembrie 2008

Urare de bine

Azi am avut o revelatie..multam Vali (a nu se confunda-Vali fiind un tip chelios,bine facut,cu principii) pt asta...;) :*
Revelatia are legatura cu rahateii cu care sunt obligata sa intru in contact....si aici ma refer la minunatul liceu in care invat...=))=)) Un liceu devenit mai nou de 2parale...=)))=)))
Azi am fost atat de furioasa incat imi doream sa distrug ce imi iesea in cale....DAR CE BINE CAND AM OAMENI VALOROSI CU CARE INTRU IN CONTACT ...
Rahatii astia care ma obliga sa traiesc in rahat nu's mai mult decat niste rahati literalmente....caci PUT!!!a hoit,a ipocrizie,a rahat de cal(pe romaneste balega),de oaie,hipopotam,porc,cretinizare,indobitocire,incapabilitate...deci niste sconcsi inapti...
E bine ca am reusit sa trec de etapa in care ma afectau toate danfurile astea...acu nu pot sa le spun decat SPALATI-VA BRE MIROSITI URAT!!!!!Vb tampenii-s-au obisnuit in mirosul asta..le place duhoarea...
Ma gandesc ca nici apa nu-i spala...caci rahatul traieste in ei ca la el acasa..face parte din ei...este de fapt esenta....deci,mai bine nu va mai spalati,cosumati apa degeaba...ramaneti asa poate da vreo lepra in voi sau stiu eu putreziti si va descompuneti usor usor...nu ca nu sunteti deja descompusi psihic...
Imi consum timpul acum si imi stric starea contempland la rahati...vb lui Orsino"limbrici"
=)) deci....ma bag sa fac eseul despre corola nestrivita a lumii...
V-am flegmat cu drag mici rahatei..succese bune...continuati sa va solicitati poate luati foc sau explodati(AMIN)
Promit ca o sa revin cu alt post despre voi..rahatii societatii,scursuri,lepre,laturi...
IDEEA E CA ASA DE MULT IMI DORESC SA NU APUCATI SA MAI REALIZATI,DECAT IN ULTIMELE SCUNDE ALE VIETII(deci cumva prea tarziu)CA DE AICI PLECATI CU MANA IN CUR....IAR SUFLETUL L-ATI ARUNCAT IN WC SI ATI TRAS APA....ASTA DOAR PENTRU O FUNCTIE,UN ORGOLIU,O AMBITIE,O PROSTIE DECI...PT CA VOI...NU SUNTETI DECAT UN MAAAARE MAREEEE NIMIC!!!
CU MARE SCARBA...GABRIELA IRINA NITA

Niciun comentariu: