vineri, 31 octombrie 2008

cOME.oNE.dUDE

Am trecut de etapa in care ramaneam uimita de cum "devil"isi face loc in fiecare particula ce ma intregeste...acum STIU-asta-i demersul...urasc,insa perioada asta..
E bine ca nu ma mai ating lucrurile astea,caci stiu ca ele nu fac altceva decat sa urmeze cursul lor...Sunt doar niste pioni pe care ii pot controla(stiu,nu eu,ci El,insa gandul asta ca sunt controlabili imi da mai multa incredere si avant)
Inainte eram grav afectata de ce traiesc,de exemplu,revenirea in viata mea a altor capitole incheiate,care imi faceau rau...poi de ce sa revina in ceea ce e cladit pana acum,personaje ca ex-boyfriend sau ca vechii mei prieteni din perioada de rockereala..?de ce sa vreau sa mai simt cum e Mj sau sa mai imi racoresc gatul cu alcool...?de ce sa caut anturaj ce nu imi aduce nimic benefic?de ce sa stau cu oameni de la care nu am de invatat?(nu'i vb de egocentrism sau desconsiderare,dar...nu mai pot,nu mai vreau mai,sunt satula)....
Banuiesc ca este evident ca starea mea nu e tocmai buna...imi tot pun intrebari si ma cert pt tampeniile pe care le fac CU BUNA STIINTA... Sunt de-a dreptul nervoasa pe mine...Deunazi vorbeam cu Laura unele adevaruri cruciale...adevaruri ce m-au facut sa ma fac mica,mica-caci am invatat sa imi tocesc genunchii(ceea ce nu acceptam nicicum) si azi,ce fac? bat apa in piua...
Am ajuns sa cred ca nici nu mai e vorba sa imi mai aflu starea sau sa respir nervos cand constat cu tristete,ca sunt cu mult departe de locul ala luminos,cu verdeata,cu fructe si cu baloane...cred ca e vorba doar sa NU faci...ce folos cand dupa ce ai facut acel "ceva"te faci cenusa?Ai si momente cand te simti ipocrit din cauza asta...Mai bine NU faci,caci prin El se poate si astfel nu mai traiesti cu nici un fel de constiinta incarcata...
:)):))O sa razi,caci si eu o fac...:)):)) doar ce m-am apucat sa scriu asta si deja o cred,o simt...
GATA!!!!
Cred ca de asta aveam nevoie..ii asa bine sa crezi cu tarie in ceva,care se raporteaza la nevoile tale si iti raspunde...
Deci...revin la programul din primele saptamani de scoala...PRIN EL POT!!!
:)):))vai cat imi place starea asta..:))
Hey,"devil" ce crezi?E 1-0....hai,sa nu fiu rea..ai castigat si tu un os pt stradania de a iesi in evidenta,caci singurul tau neuron si ala obosit a fost solicitat...
Eu imi trec in agenda acum doar ca AM UN PROGRAM DE URMAT!!!
DUDE GET A REAL LIFE!!!!

Un comentariu:

Laura spunea...

stii, atunci cand Cineva te iubeste neconditonat, iti vine sa intri in pamant, pentru ca doar atunci te vezi ce vierme esti...
...si ce bine e cand gasesti odihna dupa o indelunga perioada de framantare...