miercuri, 26 noiembrie 2008

Cum te simti ca marioneta?

De ceva timp experimentez ce inseamna cuvantul "marioneta".Am descoperit azi ce inseamna sa fi una si cat de trist este sa nu ai ajutorul nimanui.Sa fi doar folosit de devil si aruncat mai apoi...Ma bucur ca nu ma regasesc in aceasta categorie a marionetelor,caci eu am un sprijin si El nu ma foloseste pt ca mai apoi sa se lepede de mine,dar e trist cand descoperi cate o marioneta cu care esti obligat oarecum sa intri in contact.
Gandul acesta(referitor la marionete) mi-a venit acum ceva timp in urma cand au revenit in viata mea unele din lucrurile pe care le vroiam a fi ingropate...atunci am descoperi puterea lui devil de a controla lumea,dar pt a-mi face mie rau(asta demonstreaza ca eram pe drumul cel bun si deh,trebuia sa fiu oarecum intaratata)...mi-a provocat liniste insa gandul ca din acel cuvant"lumea",nu fac parte sau cel putin mie,El mi-a descoperit unele adevaruri si Ii multam pt asta.
Constientizand ca oamenii din jur nu au nici o treaba cu mine,de fapt si ca devil ii manipuleaza cum ii pofteste inima,am invatat sa trec mai repede peste lucrurile astea deloc greu de inteles...
Realizez ca ce e in jurul meu pune amprenta pe mine in proportie de 30%...si e bine,avand in vedere ca 70% e dedicat altcuiva..Nu e ideal,dar is om...deci imperfect...
...................................................................................
Tot e controlat de doua forte(ciudat suna)....ideea e,TU de cine esti controlat?
Diferenta dintre cele doua forte e ca una chiar da putere sa razbesti(o putere permanenta)pe cand cealalta iti da o putere aparenta de care nu te folosesti tu,ci el prin tine,ducandu-te in prapastie...Celui din urma,nici macar nu-i pasa de tine,crede-ma...La el nu exista sentimente,simpatie,apreciere..etc El doar te foloseste,iar daca dai randament in ceea ce-si doreste el,nu-ti atribuie nici un merit.El isi insuseste tot..esti doar un pion in razboiul lui catre cel dintai(care apropo,stie ce e aia compasiune)...pe langa faptul ca esti un pion in razboiul lui,mai esti si marioneta pt aceia care isi doresc compasiunea celui dintai,caci aceia STIU ca tu nu esti decat un biet obiect folosit incolo si incoace,chinuit si impovarat...si simt compasiune pentru tine si isi doresc sa poti cunoaste si tu ce stiu ei...
Invata prietene!
Renunta sa te regasesti intr-un pion,respectiv,marioneta...
M-a determinat sa scriu postul asta o persoana(de 31de ani) care a insisitat azi si a tot sunat,desi nu ar fi trebuit sa o mai faca niciodata,o persoana chinuita,naiva,vulnerabila,egoista,dar care trecand peste toate astea,iubeste sincer.O persoana care desi a avut ocazia sa cunoasca lucrurile de mai sus,le-a refuzat...
PAM PAM!!! Asta nu l-a transormat decat intr-un pion ce reapare in viata mea,desi aparent nu mai exista si intr-o marioneta a lui devil...Pacat,dar...merita ce traieste...facandu-se cenusa,poate invata....
Ma bucur ca devil lupta din rasputeri sa ma agate...dar!!! slabe sanse prietene...succese bune pe viitor,mai sapa,poate gasesti altceva!
TU CE ALEGI?MARIONETA,PION SAU COMOARA?
Multam pt azi....

2 comentarii:

Spooky spunea...

Very nice dudette :) Super.. esti o very strong christian si te admir :) respect.

spooky_ghosty - id.. if u wanna add me :)

Laura spunea...

vad ca se cam lasa cu combinatii, mai spooky people ;))