duminică, 2 noiembrie 2008

Dalles,Duminica,Adi,Inchinare,Zambet,Invataturi..


Nu pot sa trec peste experienta de azi,ca si cum ar fi fost ceva obisnuit....
Caci totusi a fost a nu stiu cata oara cand am stat in prezenta lui adi si am simtit un real mesaj...
Mi-a ramas undeva adanc implantat cuvintele lui :"Stiu sigur ca D-zeu azi ti-a ascultat rugaciunea,caci a fost un moment sincer si profund.Stiu ca Il iubesti si mai stiu ca doar prin El o sa poti sa traiesti dupa Voia Lui....Deci nu fi un crestin patetic,trist,plin de vaicareli...D-zeu nu vrea asta.Vrea bucurie,inchinare,lauda,curaj si credinta..."(am incercat sa reproduc o mica parte din cuvintele lui)....
Am zambit cand am auzit asta!Multam...o noua zi in care am crescut...
De ceva zile experimentez relatia cu El,pe care o condimenteaza cum stie El mai bine...si desi poate pare ciudat,simt cum Duhul ma mustra cand gandesc gresit,respectiv,la lucrurile de aici si nu la El...Si poate pare ciudat,caci e in firea lucrurilor sa gandesti si tampenii...ideea e sa nu persisti in acea gandire distructiva...
Acu cateva minute am simtit un alt zid ce pune o piedica in relatia noastra.Un zid ce ma face sa ma caznesc sa-l sar,desi el ar putea sa dispara cat ai clipi.Ma refer la ideea aceea cum ca trupul nostru e templu si noi,respectiv,eu,il intinez cu mici placeri... A contat mult...
Am gasit un exemplu ciudat azi...un pas,o etapa sa intelegi mai bine ca tu tre sa valorezi in ochii Lui si deci asta nu are legatura cu ochii oamenilor...in plus este si unul din multele motive care impiedica inchinarea TOTALA...
E posibil sa nu ai o voce minunata(si daca tot vorbim de ziua de azi,de dalles si de adi gliga)sa nu ai vocea lui adi...esti intr-un grup si canti.Vecinul canta,tu canti,tot grupul canta,insa tu canti mai incet.Nu vrei sa deranjezi auzul celorlati si deci nu vrei sa canti tare si pe deasupra si putin pe langa...so....ma gandesc ca in loc ca timpul tau de inchinare sa fie spre lauda Lui,fara alte impedimente,tu esti mai preocupat de vocea ta decat de mesajul melodiei sau de partasia aia unica cu El....
Asta mi-a dat de gandit...sunt atat de multe piedici in calea partasiei,dedicarii TOTALE Lui...daca le-am descoperi chiar si pe cele banale si daca am constientiza aparitia lor la momentul respectiv,ar fi mai simplu...
Oricum stiind ca mi-a descoperit si o astfel de banalitate,am zambit...Nici macar nu conteaza cum canti.Important este pentru cine,de ce canti si atitudinea pe care o ai cand canti,nicicum vocea....
MULTAM!

Niciun comentariu: