luni, 3 noiembrie 2008

Si totusi..de ce de la o invatatura sa vreau sa miros a trandafiri?


Azi am vrut sa miros a trandafiri.Asa ca m-am dat cu parfum de trandafiri.Nu mi-a fost greu sa aleg din multitudinea de sticlute,pe cea roz,fara o forma prea deosebita,ci remarcabil de simpla.
Imi place sa miros a trandafiri!
Cel putin am realizat asta cand eram sub dus,aseara si cand ma gandeam,in timp ce imi spalam fata cu sapunul meu preferat,unic si de neinlocuit-Dove,ca vreau sa simt mirosul trandafirilor.(ciudat si azi am vorbit de Blaga si de trandafiri la scoala...hmm...ceva se leaga).
Ma gandeam ca's frumosi si puri,dar in acelasi timp spinosi si diversficati(dar hai sa nu vorbim de paleta lor si nici de compozitie si nici macar de aspect)Doar ma asociam cu ei.Si cat de izbitoare e asemanarea:aspect placut,fire spinoasa,ca deh...asa suntem noi oamenii.
Imi spuneam ca ar fi o modalitate placuta sa incepi saptamana mirosind a trandafiri(cum am mai spus pt mine conteaza cum incep saptamana,caci asa o continui si poate e o stupiditate de superstitie,dar la mine se adevereste-banuiesc ca ma gandesc eu prea mult la asta,caci totul e in capul meu)
Totul a inceput(dorinta mea de a intra in contact cu mirosul trandafirilor)cand,in dus fiind,mi-am agatat parul de bratara de la mana.Ce crezi?M-a durut,iar prima reactie a fost sa ma revolt verbal,caci starea mea era neplacuta,usor irascibila.
M-am abtinut insa(rectific"m-a facut sa ma abtin insa...")
Mi-am desprins usor parul bine incurcat si infipt in bratara,iar in timpul acesta spuneam:"Si ce daca mi-am prins parul?Il pot desprinde usor,cu rabdare."
M-am simtit bine!Nu stiu daca pluteam...
Atunci mi-am zis:VREAU SA MIROS A TRANDAFIRI!
Observ doar(si ma repet astfel)cat invat din lucrurile banale si ce stare iti da rezultatul!!!
Ma disciplineaza si culmea ma face sa invat din propriile reactii.Intai ale mele,care in mod firesc sunt gresite si apoi ale...mele,transformate de El...
Am raspunsul la intrebarea din titlu...
Pacea,plutirea,zambetul si bucuria sunt asociate cu frumusetea..frumusetea o reprezina trandafirii..am vrut sa miros a trandafiri,dintr-un motiv simplu:starea ce mi-a provocat-o acea invatatura m-a facut sa vreau sa evadez si sa ma arunc in altceva nou si pur si imbatator ca miros si persistent si..nu stiu...
:)
CONTINUI SA VREAU SA MIROS A TRANDAFIRI!!!

Niciun comentariu: