luni, 20 octombrie 2008

A fi sau a nu fi?Nici una nici alta....Este El indeajuns pt toti..

Nu te simt,desi am nevoie...Uneori?Tot timpul?Nici eu nu stiu...decat la nivelul mintii cateodata
Te urasc,desi logic esti ultimul lucru pe care il vreau a ura
Imi place ca esti si e doar confort propriu
Nu te inteleg si adeseori nu ma obosesc sa o fac
Te oblig sa ma duci in locul acela unde gasesc pacea,iar cand am ajuns acolo ma lepad de tine ca de ceva putred de stricat
Ma amuz cateodata de gandurile mele si-ti vorbesc de parca punem tara la cale impotriva celui rau
Am siguranta aceasta ca ma intelegi si e suficient
Si cat gresesc....
Remuscarea e necinstita...
Ramai doar acel lucru ce traieste in mintea mea murdara,fara sa cunoasca sufletul...
Raman doar acel lucru in care nu incapi,caci tu nu cunosti murdarul
Aseara tarziu am simtit nevoia sa iti vorbesc...am inchis doar ochii insa
Sunt o limitata...Nu te mai ruga sa te vad,oricum sunt oarba
Eu creez doar uratul,imperfectul si mizeria
Ajunge doar atat?Mai mult nu am avut de unde sa cumpar si oricum nici rest nu aveau sa imi dea....
Mi-as zdrobii genunchii si mi-as taia buricele degetelor sa pot trai o zi,o amarata de zi cum vrei...
Ma prapadesc din cauza unei poveri pe care nici sa o car nu pot,dar nici sa o lepad...
Te cred...Tu esti un dansator desavarsit....dansezi pe franghie fara alternative.
Tu nu cazi,Tu ramai in picioare....insa eu?
Esti de-a dreptul satul de demagogi....caci asa sunt si eu acum....
Stiu de ce am nevoie!!!!...sa ma fac cenusa....
Zdrobeste-mi pana la sange gura,sa tac o data pt totdeauna....
Impleteste din culoarea sangelui meu,forma venei
Si din cheagurile mele intelepciune
Fa-o doar sa curga prin aceste vene..asa-i mai simplu..
TRAIESTE IN MINE!
Ar fi prea simplu...
Calca-ma in picioare,caci ma chircesc-orice vierme o face
Asa nu mai colcai pe cadavrele celor apropiati
Nu mai dau motiv de suferinta celor care iubindu-i, ii vad descompunandu-se
Deci fac lucruri bune....E un inceput nu?
Sunt autentic?Sau doar actor?Un usurpador?
Pana la urma poate ca nu sunt decat un actor contrafacut
Si indeajuns de imbecila sa zic:
"Tu trebuie sa existi pentru mine"
...............................
"Ce fiinte naive am creat!"

Niciun comentariu: