duminică, 5 octombrie 2008

...ZI VEGHEATA DE PUCO...

Azi...o zi...
Am tinut insa sa scriu despre ziua de azi...am descoperit ca familia este un lucru cu adevarat important...ziua de azi mi-a placut mult...multumesc mama,multam D-zeule pt Babita si pt ce ai facut azi...E vorba de a avea liniste interioara cand simti ca totul e bine in jur.Ma simt cu adevarat mandra de cum fac pasi marunti in viata in general...Ma motiveaza cred finalul...
Ok.As putea sa scriu multe lucruri despre ziua de azi dar ma limitez la soarele ce batea in camera mea pe la 12jumate cand eu eram tot in pat,la vocea sora-mii:"A venit Babita".Atunci mi-am reamintit imediat ca aseara l-am visat pe Puco...si desi eram obisnuita sa imi fie frica,n-am simtit nimic de genul.Din contra am zambit.M-am dat jos din pat,am stropit oglinda in timp ce mi-am aruncat apa pe fata sa ma trezesc.Ma limitez la lacrimile care mi-au curs cand am vazut-o pe Babita..din doua motive:Eram obisnuita sa fie cu Puco,acel Puco cu burta,fara degete,chelios,cu palarie si ochelari ce aducea mancare cainelui intr-o punga ce si acum o mai vad pe la unii batrani(parca e un tipar) un Puco ce ne strangea in brate cand ii spuneam obisnuitul"saru-mana"....Celalalt motiv pt care am plans sincer de imi doream sa pot urla sa scot durerea aia din mine a fost acela ca acum stiam ca...niciodata nu o sa mai fie asa...el e in alt loc acum...Cat mi-as si dorit sa il mai vad...cat de mult...
Ma limitez la mana mea care o strangea pe a Babitei..."Cat de mult o iubesc si pe ea!"imi ziceam si incercam sa ii fac profilul,exact cum fac criminalistii...ii observam tremurul mainii cand o mangaiam,simteam cum ma strange cand avea nevoie de afectiune,o priveam cum mananca si eram stanjenita ca nu stiu ce sa ii vorbesc..Ma limitez la bucuria pe care am avut-o cand pe mama si pe fiica le-am vazut stand de vorba pt ca mai apoi la plecare sa se imbratiseze sa isi ureze sanatate si sa se sarute pe obraz...Am lacrimat si nu mi-a fost rusine..exact ca si lui Eliade...Am realizat ca sunt o adolescenta ca oricare alta cu sentimente..si desi am incercat sa imi impun sa fiu atinsa de lucruri sentimentale,caci cred,esti stupid,ridicol,deci cretin daca esti doar un ghemotoc de lacrimi...de astfel de lucruri nu simt astfel,nu simt ca pierd teren si da,deci pot plange..fara sa imi fie rusine....Ma limitez la lacrimi si atat..azi au fost lacrimi si de fericire si de tristete...insa Puco stie mai bine ce am simtit...

Niciun comentariu: