duminică, 19 octombrie 2008

Mana Lui....peste viata mea...


...Am trait o experienta frumoasa acum cateva minute..si desi am plans ca un copil,CE SUNT,mi-a facut bine....cica si lacrimile astea fac bine,spala tenul mult prea imbacsit de poluarea din Bucurestiul asta mizerabil,de starea aia dizgratioasa si dezordonata in care nu iti mai cunosti drumul si simti ca nu incapi in lumea asta...Imi lipseste tabara aia mult prea ploioasa(excluzand din start perioadele din copilarie ce tin de Albesti) si lipsita de activitate-vorbesc doar din punctul meu de vedere....Starea aia mi-a facut bine atunci(e mult prea sarac limbajul sa vorbesc despre ce am simtit atunci)si mi-a facut bine si acum...Multam first God si multam Lala..

Un comentariu:

Laura spunea...

Stii... intr-o clipa, TOTUL unui om poate sa se darame. Sper ca sa cladesti frumos si intelept. Se va repeta contextul. Keep fighting, my friend! [me glad it has done you well]