miercuri, 22 octombrie 2008

Chiar crezi ca iubesc scoala?Doar o parte din ea...

Poate o sa crezi ca glumesc,cand spun ca vreau sa dau foc liceului in care invat...
Nu e o atitudine extremista,sunt pur si simplu satula...Nu am ceva personal cu acea cladire in sine,insa ceea ce se petrece in interior ma face sa scuip-ce replica ieftina...
Dimineata..intru...deja de la intrare mi se face greata...aceeasi idee tampita de-a dreptul-uniforma!Desi lucrurile in liceul ala nu mai stau ca in anii trecuti;deci putem sta foarte bine si fara uniforma aia cretina...E bine macar ca am ramas cu vechile obiceiuri..se pare ca nu mor...un lucru bun?Eu zic ca da.
Incep orele...Doamne Dumnezeule..sunt nevoita sa vad fetele atator profesori parsivi si parvenit..De unde sa mai adun putere sa fac fata?
Nu am personal nimic cu profesorii,ba din contra sunt cativa JOS PALARIA..insa exista din pacate si anumite specimene de care sunt scarbita..
Dar sa trecem peste asta...
Sunt multe de povestit din 7ani petrecuti in acelasi liceu...cica's veterana acolo...insa pastrez amintirile astea pt mine...
Ma gandesc ca o sa imi lipseasca multe dar stiu si ca liceului ii va fi dor sa il colind...E o consolare..
Gata cu sentimentalismele..si ce daca sunt ultimul an si plec?Asa e demersul...
Bah,o sa va fie dor de mine!!!!Cine o sa va mai terorizeze?
Promit ca o sa scriu o carte despre anii astia,despre persoanele fara de care nu as fi crescut si chiar si de persoanele care mi-au zgariat intr-un mod evident si insistent privirea,auzul si cerebelul de-a lungul timpului..Le multam si alora totusi,au ajutat intr-un mod pe are nu mi-as fi dorit sa il stiu,dar care e vital,caci...tot sa dai de oameni dastia...
Deci...daca arde TRAIANUL...nu va speriati...
Se vor imbata profii cand o sa termin-cica abea ar astepta..dar eu nu o cred..
Poi cine o sa mai ridice un liceu in picioare?(si aici ma refer la nebuniile datorate copilariei,nu la ultimul episod neplacut in care am fost personajul principal)PACAT..o sa pierdeti o valoare..:)) :)) Si ca marturie sta acel lucru de mai jos...;)) cred ca se intampla anul trecut in timpul orei....la care nu eram prezenti...noi jucam doar carti...pe porunci!!!
O sa imi fie dor de momentele astea...cand fara frica ma purtam ca un copil imatur si jucaus...

http://www.youtube.com/watch?v=NfMt9A_pHSM

Niciun comentariu: