joi, 30 octombrie 2008

AMIAZA DE DUMINICA

De cand ma stiu,fac bilantul saptamanilor,poate pentru ca tin cont de cum incep saptamana,nu stiu ce sa zic sau stiu...dar las tot asa...;)
Pe parcursul saptamanii asteia am experimentat ceva ce mi-a produs exaltari,tocmai de aceea,am omis sa scriu despre ziua de Duminica.Dar acum revin la ziua de Duminica.Duminica mi-a placut!
Dupa-amiaza mi-am petrecut-o la Muzeul Satului....
E destul de greu,dar in acelasi timp usor sa descriu cum a fost Duminica.Daca aleg calea simpla,ma rezum la:BUCURIA VECHILOR ORIGINI,insa elaborat lucrurile stau destul de complicat.Am de descris exteriorul,tot ceea ce tine de vizual si interiorul,ceea ce tine pur si strict de sentimentele nutrite in mine,transfigurarile la care luam parte fara voia mea sau fara sa stiu...cine va sti?!?
Nu am Sa descriu nimic insa!MESAJ SEC!!!
Impartasesc doar bucuria mea,restul lucrurilor il las pentru tema de acasa.
Important e ca am zambit,mi-am simtit inima mangaiata si am cantat impreuna cu ei(daca mergeti acolo o sa aflati cine sunt acesti"ei"),caci si eu sunt ca ei,ca fiecare dintre ei,dintre voi...
Si totusi peste ani,ramai cu amintirile astea greoaie,dar care le cari cu placere.
......................................................
Nu e nimic interesant in sine la dupa-amiaza asta de Duminica,din contra,e o banalitate,caci era atat de plin,incat te calcai pe picioare(sa nu mai vorbesc de coada la care am stat sa iau colac)dar starea aia din amiaza de Duminica,nu e banala,e unica!!!
EXPERIMENTEAZA!!!

Niciun comentariu: