luni, 27 octombrie 2008

Nici nu o sa iti imaginezi vreodata cum lucreaza in viata ta...si cat de bine imi pare....ramai surprins cand vezi...

Si totusi cate ganduri nu ne napadesc mintea?Cate intrebari nu ne punem sa gasim raspunsuri,cand ar trebui sa nu mai cautam atat..
Azi am invatat ceva frumos si folositor...AICI NU E VORBA DE MINE!!!CHIAR DELOC!!!Ce valorez eu?Ce castig daca imi asum gloria,schimbarea,inteligenta?Nu ma agit eu degeaba?Nu raman eu doar un mare nimic?
Sunt doar eu...mica,naiva,imperfecta,mandra,orgolioasa,salbatica,linistita(dar in acelasi timp agitata),doritoare de nou,de liniste,de dreptate...
Dar totusi?Ce ziceai ca sunt eu?A,un mare nimic?DA!Iti dau dreptate...caci nu am nimic de demonstrat lumii asteia,caci valoarea mea nu este de fapt a mea,ci a Lui,caci ce sunt eu,El creaza...Eu sunt doar eu,numele-NITA IRINA GABRIELA si fizicul,trupul asta imperfect,impovarat,obosit...Deci sunt eu ceva?NU!Caci ce este doar trupul?NIMIC!
Si cat ma bucur ca am inteles asta,caci timpul trece iar eu nu vreau sa demonstrez lumii asteia nimic(cat alergam dupa asta fara sa imi dau seama)....iar timpul e in favoarea mea acum....caci acum stiu...
MULTAM ...

Niciun comentariu: