miercuri, 8 octombrie 2008

Esti de un real folos oamenilor din jur?

De cateva zile traiesc un sentiment ce ma face sa zambesc...
Am facut si eu un lucru bun..;)
Observ ca atunci cand oamenii sunt trantiti la pamant de-a dreptul,incep sa incolteasca,pt ca mai apoi radacinile sa-si faca treaba ca planta sa creasca.
E bine si asa decat deloc,huh? Si ma gandesc acum ca 31de ani nu au fost risipiti in zadar,daca finalul e bun.
Se intampla este adevarat sa se mai si usuce radacinile la planta aia,ca deh...nu poti sa te schimbi radical...esti oarecum format..DAR e important sa o uzi la timp..;)
Ideea e ca in viata nu poti sa cresti sau sa inveti,daca nu ai puterea la randul tau sa inveti si tu pe altii,daca nu poti sa te detasezi de cei in care iti gaseai echilibru.
M-as bucura daca aceasta stare se transforma intr-o ambitie neinteleasa de ceilalti,dar esentiala pt viitorul lui...si e important de subliniat-o ambitie fara urma de egoism...caci,inca nu a inteles exact ce inseamna starea asta ce il incearca...nu castiga nimic daca nu o fructifica spre bine...
Ideea e ca la final nu luam nimic cu noi.Nici iubiri neimplinite,nici durere,nici lucruri materiale,nici orgolii,nici razbunari,nici satisfactii...ramai doar cu sufletul..e important ca el sa fie curat.Este el curat?
Un alt aspect important e sa iti cunosti valoarea...daca o ai sau daca ai descoperit-o...asa inveti ce e ala RESPECTUL...(wow,si totusi daca nu cunosti cuvantul,iti spun eu..e in romana)...Ca sa fiu inteleasa o sa dezvolt.
O intamplare ciudata,dar folositoare am trait-o acu ceva timp in urma cand eu,GABRIELA IRINA am crezut ca inca sunt alintata tuturor,(fiind cea mai mica din fam se intelege si de ce)am facut un gest deloc matur...mi-am permis sa lovesc si sa folosesc cuvantul "nesimtit" in joaca,unui tip de la care am invatat ceva-Vali.Tin sa subliniez ca in joaca.Mare mi-a fost mirarea cand acest Vali mi-a reprosat ca el nu e un pustan cu care eu sunt obisnuita sa ma port...PAM PAM,am incremenit..WOW...si totusi unii oameni isi cunosc valoarea si vor sa fie respectati.Au trecut de etapa in care glumele de asa natura faceau parte din viata lor...Mi-a placut si am invatat!!!!
Ma simt bine daca macar 30% am fost de folos oamenilor din jur...
Si totusi...poate m-am grabit sa cred ca omul de 31de ani a inteles ceva...

Un comentariu:

Laura spunea...

hehe si eu lately am incercat sa ma controlez la unele reactii... si greu iti e, mai ales cand persoana respectiva iti e familiara si stii ca iti poti permite multe...