miercuri, 23 septembrie 2009

o zi haotica...

Astazi l-am vazut si mi-a dat ziua peste cap...azi am revenit pt un moment la un timp vechi de acum 1an :)))
Azi doar ne-am privit cu mici ezitari de a ne zambi...si stiu sigur ca pare o boala,dar nu este...si nu mai e doar in mintea mea ca am invatat de la el...chiar am invatat...
Am fost pt o perioada din zi cu gandurile mele,desi am taiat tot bucurestiu si am umblat prin facultati...dar nu imi statea capul la asta...
Pentru un moment a revenit aici,dar vreau sa dispara...
"M-am bucurat sa te vad...facusem un intreg scenariu referitor la asta,dar a trecut...Mi-ar fi placut sa vorbim asa cum faceam candva de planurile mele,de ce am mai facut,de cum esti...dar a trecut si asta...de fapt cred ca a trecut tot...Sper sa ca esti bine cu sanatatea si nu numai.Te imbratisez!
Si sapca zacea in soare...am vazut-o reflectand in geam...
.....................................................
Zic ca a fost o zi haotica pt ca am simtit cum devil a castigat teren pt un moment..ziceam ca o sa-mi fie simplu..nici pe departe! E simplu in CM in spatiu inchis,dar suntem facuti pt un spatiu mult mai mare....si acolo..cum ne descurcam!?!
.......................................................
Stef imi zice..."Ma copleseste lucrarea lui Dumnezeu in tine!" si azi pt un moment m-am simtit rusinata...STIU ca lucreaza,dar stiu ca apar zile haotice ca aceasta de azi in care nu am facut NIMIC...NIMIC!!!
...................................................
Ma intorc la secret...vreau sa-l traiesc!

Niciun comentariu: